Ο Κέβιν Σπέισι πάλι στη δράση

Επιστρέφει με δυο ταινίες έπειτα από την απαλλαγή του από τις κατηγορίες για σεξουαλική κακοποίηση
11:53 - 5 Φεβρουαρίου 2025

Προ των πυλών η επιστροφή του Κέβιν Σπέισι στις επάλξεις. Μέσα στο έτος δρομολογεί επάνοδο με δύο ταινίες, από τις οποίες η «Α» εξασφάλισε υλικό. Αφού απαλλάχθηκε από τις κατηγορίες για σεξουαλική κακοποίηση, που όμως στο μεταξύ τού κόστισαν καριέρα -μια λαμπρή καριέρα, συνοδευόμενη και από δύο «θείους Oscar» και από ένα top σίριαλ, το «Hοuse of Cards»– αλλά και περιουσία («δεν είχα πού να μείνω, μου έκαναν έξωση» αποκάλυπτε πριν από μερικούς μήνες), δρομολογεί ανάκτηση του χαμένου εδάφους. Δεν είναι απλό, τουναντίον, αφού και οι Αμερικανοί υιοθετούν το «όπου υπάρχει καπνός, υπάρχει και φωτιά»…

Αν πλέον κατηγορίες -για το οτιδήποτε- δεν τον βαραίνουν, τα τρία από τα τέσσερα πρότζεκτ που προγραμμάτιζε προτού εμπλακεί στο «σκάνδαλο» για το οποίο επί μακρόν χύνονταν τόνοι μελάνης από τα διεθνή ΜΜΕ, ακυρώθηκαν. Μόνο το «Gore Vidal» πήρε σάρκα και οστά. Και τώρα ολοκληρώθηκε. Ο σημαντικότερος λόγος είναι πως είχε ανακοινωθεί από το 2017. Στην πορεία, ο Σπέισι υπέγραψε συμβόλαιο για το φιλμ «Deadlock», που βρίσκεται στη φάση του post production.
Στα του «Gore»: Είναι παραγωγής Netflix, σε σκηνοθεσία Μάικλ Χόφμαν, ο οποίος συνυπογράφει κιόλας το σενάριο με τον Τζέι Παρίνι. Κόστισε 40.000.000 δολάρια κι επικεντρώνεται στο θυελλώδες καλοκαίρι του Γκορ Βιντάλ στην Ιταλία στα νιάτα του, που άλλαξε την κοσμοθεωρία του διάσημου Αμερικανού συγγραφέα (εγκατέλειψε τα εγκόσμια το 2012).

Ο Βιντάλ δύο φορές κατέβηκε στην «αρένα» της πολιτικής με τους Δημοκρατικούς. Θέλησε να αλλάξει το κατεστημένο, αδιαφορώντας για τους καθωσπρεπισμούς. Θεωρείται πνεύμα φωτεινό, ελεύθερο και λάτρης της αλήθειας. Από 23 ετών -το 1948- προβόκαρε με το τρίτο ήδη τότε μυθιστόρημά του, «The City and the Pillar». Σε αυτό πραγματεύεται κάτι σπάνιο για εκείνους τους καιρούς: Ο ήρωας προσπαθούσε να αποκαλύψει στον κύκλο του ότι ήταν ομοφυλόφιλος. Το ότι λοιπόν πρώτη φορά ταινία και όχι ντοκιμαντέρ έχει πυρήνα τη ζωή του Βιντάλ, την καθιστά περισσότερο αναμενόμενη. Στο δε γουέστερν «Deadlock Thomas», σε σενάριο Στέφαν Ραλφ Ντελπιάνο και σκηνοθεσία Ντάστιν Φέρμπανκς, ο Σπέισι εμφανίζεται ρακένδυτος, με μαλλί απεριποίητο, καπέλο ρυπαρό… Και μες στις λάσπες, τα σκοτάδια, την καταχνιά…

Εφημερίδα Απογευματινή