Με θεαματική άνοδο για το ERTFLIX ολοκληρώθηκε το 2024, επιβεβαιώνοντας τη δυναμική της στρατηγικής που εφάρμοσε η διοίκηση της ΕΡΤ από τις αρχές της χρονιάς: έκλεισε με 219.000.000 θεάσεις, σημειώνοντας αύξηση 58% (!) σε σχέση με το 2023. Η μέση μηνιαία θέαση ξεπέρασε τα 18.250.000 views, ενώ οι ημερήσιες θεάσεις ανήλθαν στις 599.000.
Η κατηγορία On Demand αποτέλεσε το 70% της συνολικής θέασης (έναντι 80% το 2023), καθώς το live streaming υπερδιπλασιάστηκε (+139%) χάρη στη μετάδοση μεγάλων αθλητικών γεγονότων (Euro, προολυμπιακό τουρνουά μπάσκετ και Ολυμπιακοί Αγώνες) το καλοκαίρι.
Παράλληλα, το Video On Demand (VOD) παρουσίασε σε απόλυτο αριθμό θεάσεων αύξηση 39% σε σχέση με το 2023. Το ξένο πρόγραμμα εμφάνισε αύξηση 110% λόγω της συμφωνίας με τη Sony αλλά και του νέου σχεδιασμού στον προγραμματισμό ταινιών με βάση θεματικές που αφορούν το ελληνικό κοινό. Η θέαση των ελληνικών σειρών αυξήθηκε κατά 38% με επιτυχίες όπως «Η παραλία», «Ηλέκτρα», «Το δίχτυ» και οι μίνι σειρές «Έρημη χώρα ΙΙ» και «Η Μαρία που έγινε Κάλλας».
Όσο για τις άλλες σειρές-must, εκείνες που επιβάλλεται να δείτε; Ξεχωρίζουμε τη «Μαρία Αντουανέτα», που παρουσιάζει μια Αυστριακή πριγκίπισσα η οποία μεταλλάχθηκε με το που «ζυμώθηκε» από τους Γάλλους και για την οποία ο άντρας της και βασιλιάς φυσικά αδιαφορούσε, αλλά στο τέλος τον κατέκτησε με το μπρίο της. Είναι μια ολότελα διαφορετική εκδοχή της από αυτή τη σκληρή και σνομπ που έχουμε συνηθίσει.
Το σίριαλ εποχής «Ό,τι λάμπει» με την έξοχη Έβα Γκριν, με φόντο τη Νέα Ζηλανδία και όλους τους πρωταγωνιστές στον πυρετό της αναζήτησης του χρυσού, είναι υπέροχο. Αξιόλογη και η «Ευνοούμενη του βασιλιά» με τη βετεράνο του γαλλικού σινεμά Ιζαμπέλ Ατζανί και το top 5 μας κλείνει με τον εξαιρετικό «Τελευταίο μεγιστάνα», όπου παίζει και η Ελληνοαμερικανίδα «Μάρμω», Μελία Κράιλινγκ, και -ανυπερθέτως- με τη λατρεμένη «Σίσι» – Ρόμι Σνάιντερ.