Τι ποσοστά θεαματικότητας κατέγραψαν στις πρεμιέρες τους οι Γερμανού, Αρναούτογλου και Τσουρός – Πώς πήγε η νέα εκπομπή με τη Γιάμαλη
Συνεχίζονται οι ενάρξεις των εκπομπών στους τηλεοπτικούς σταθμούς και πρεμιέρες θα γίνουν και κατά τη διάρκεια του Οκτωβρίου.
Το βράδυ της Παρασκευής έκανε πρεμιέρα στον ΑΝΤ1 η νέα ταξιδιωτική εκπομπή του Γρηγόρη Αρναούτογλου «The Road Show». Τα θετικά σχόλια στο X αποτυπώθηκαν και στα νούμερα τηλεθέασης, καθώς το πρόγραμμα ήταν πρώτη επιλογή του κοινού στη βραδινή ζώνη της Παρασκευής 27 Σεπτεμβρίου. Το πρώτο επεισόδιο του «Τhe Road Show» με τα μεικτά μερίδια τηλεθέασης (συμπεριλαμβάνονται οι διαφημίσεις) σημείωσε 24,9% στο δυναμικό κοινό και 26,7% στο σύνολο. Επόμενος σταθμός του Γρηγόρη Αρναούτογλου και του «The Road Show» την επόμενη Παρασκευή, η Αλεξανδρούπολη.
Το μεσημέρι του Σαββάτου, από την άλλη, δόθηκε η πρώτη μάχη στη μεσημεριανή ζώνη, καθώς επέστρεψαν στις συχνότητες του Alpha και του Mega αντίστοιχα το «Καλύτερα δε γίνεται!» και το «Ακόμα δεν είδες τίποτα!». Η εκπομπή της Ναταλίας Γερμανού σημείωσε 17,4% στο δυναμικό κοινό 18-54 και 15,1% στο σύνολο. Η τηλεθέαση του μεσημεριανού infotainment μαγκαζίνο με τον Κώστα Τσουρό διαμορφώθηκε σε 7,8% στο δυναμικό κοινό και 11,4% στο σύνολο.
Πρεμιέρα έκανε το απόγευμα του Σαββάτου στο Mega η νέα ενημερωτική εκπομπή του Mega «Εξελίξεις τώρα». H πρώτη εκπομπή της Αναστασίας Γιάμαλη στη συχνότητα του Μεγάλου Καναλιού σημείωσε 8,5% στο δυναμικό 18-54, ενώ στο γενικό σύνολο κατέγραψε 10,4%.
Tip: Στην πρωινή ψυχαγωγία, μέχρι στιγμής διψήφια ποσοστά σημειώνει το «Πρωινό» του ΑΝΤ1 με τον Γιώργο Λιάγκα, η «Super Κατερίνα» του Alpha με την Κατερίνα Καινούργιου και το «Buongiorno» του Mega με τη Φαίη Σκορδά: Η νέα πρωινή εκπομπή του Mega προηγείται δε στο δυναμικό κοινό. Συνολικά, η πρωτιά παίζεται μεταξύ «Buongiorno», «Πρωινού» και των «Αταίριαστων» (Σκάι).
Extra tip: Ο δρόμος για να υπάρξει ξεκάθαρη εικόνα για τα φετινά τηλεοπτικά προγράμματα ακόμα είναι μακρύς. Το πρώτο «ραβασάκι» της Nielsen καταλήγει στην… παρέλαση της 28ης Οκτωβρίου. Η συγκεκριμένη ημερομηνία φέτος θεωρείται κομβική, γιατί τότε θα έχουν συμπληρωθεί οι πρώτες 40 μέρες της σεζόν, που θα δείξουν τις τάσεις και τις προτιμήσεις των τηλεθεατών.