Τι είναι το τσουγκαμούσι; Στο «Chase» η ερώτηση τους άφησε όλους τάβλα. Νομίζω πως έχω την απάντηση:
α) Αυτό που έκανε ο Φουρνιέ στην Μπάρτσα; β) Το γκολ του Μουζακίτη στον ΠΑΟ; Και τα δύο τα αντιπροσωπεύει το τσουγκαμούσι…
Δύο κυρίες αδελφές παίζουν στο «Money Drop» και έχουν καταφέρει να διατηρήσουν 75.000 ευρώ στην τελευταία ερώτηση. «Ζητείται ελπίς», λέει ο Φάνης. «Αυτό ήταν ένα βιβλίο», απαντά η μία. Ένα βιβλίο… οποιοδήποτε; Ή μήπως του Αντώνη Σαμαράκη;
Μου έλεγε ένας παραγωγός τηλεπαιχνιδιών ότι δεν βρίσκουν με τίποτα παίκτες στοιχειωδώς εγγράμματους να παίξουν. Ε, αυτό φαίνεται, αλλά και η ερώτηση με το τσουγκαμούσι τι γνώσεις να απαιτεί;
Παρ’ όλα αυτά το μόνο παιχνίδι που δεν χρειάζεται καμία γνώση είναι το «Deal». Θα βρίσκουν πάντα παίκτες…
Περίπου 1 στους 4 (23%) έχουν λογαριασμούς και στα πέντε δημοφιλέστερα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (Facebook, Messenger, Instagram, YouTube, TikTok).
Το Instagram πάντως είναι η δημοφιλέστερη επιλογή Μέσου στους νέους (70% στις ηλικίες 17-24 ετών και 48% στις ηλικίες 25-34 ετών), το Facebook είναι δημοφιλέστερο με 59% στους 45-54 ετών, 53% στους 55-64 ετών και 60% στους 65 ετών και άνω.
Η μεγαλύτερη «κατινιά» που έκανες χάριν του έρωτα είναι: Παρακολούθηση / Έψαξα κινητό / Ψεύτικο προφίλ στα social. Η ερώτηση είναι από το «Η Ελλάδα ψηφίζει» του Σκάι…
Τίποτα από αυτά, παίδες. Για χάρη του μέγιστου έρωτα, είδα το γκολ του Μουζακίτη στον βάζελο 1.529 φορές. Σε δύο ώρες…
Η 14η Φεβρουαρίου πλησιάζει και η ψηφιακή πλατφόρμα της ΕΡΤ γιορτάζει! Μικροί, μεγάλοι, αξεπέραστοι, ανεκπλήρωτοι έρωτες… Όλοι σημαντικοί, όλοι στο ERTFLIX, στο ειδικό αφιέρωμα «Full in Love». Εδώ να μείνεις…
Απόψε και αύριο προβάλλονται τα δύο τελευταία επεισόδια της σειράς «Η Μαρία που έγινε Κάλλας». Πολλοί την είδαν, λίγοι την εξετίμησαν…
Παγκόσμια Ημέρα της Ελληνικής Γλώσσας σήμερα. Θα τη γιορτάσουν δεόντως τα πρωινάδικα…
Ο Σωτήρης Δανέζης αφήνει το Open για να συνεργαστεί με την ΕΡΤ. Ο δημοσιογράφος ανακοίνωσε την απόφασή του. Και πολύ καλά έκανε…
Το «Mega Stories» αναζητά τις απαντήσεις για το πολυσυζητημένο «σάπισμα του εγκεφάλου» μέσα από συζητήσεις με ειδικούς, χρήστες των κοινωνικών δικτύων, social media influencers, αλλά και ανθρώπους που εθίστηκαν στην οθόνη. Ενδιαφέρουσα εκπομπή…
Ο Παπανώτας ήθελε να παρουσιάσει το «Deal» και νομίζει ότι θα ήταν πάρα πολύ καλός. Δεν τον φώναξαν καν στα δοκιμαστικά. Μα τι ντροπή…
Εφημερίδα Απογευματινή