Από τα όσα πιάνουν δεξιά κι αριστερά τ’ αυτιά μου, όσο μου μένει χρόνος από τις θεραπείες, μήπως και καταφέρω να περπατήσω ξανά κανονικά και όχι πηγαίνοντας σαν τη θεία μου από τα Χανιά, έχω την αίσθηση (αλλά αίσθηση) ότι υπάρχει δυσαρέσκεια κορυφαίων κυβερνητικών παραγόντων (κι όταν λέω κορυφαίων, το εννοώ και με το παραπάνω) εξαιτίας των χειρισμών που έχει κάνει ο επικεφαλής του ΤΑΙΠΕΔ, Δημήτρης Πολίτης, σε μια σειρά υποθέσεων, με τελευταία αυτή της Αττικής Οδού, αλλά κυρίως λόγω της προσπάθειάς του να βγάλει την ουρά του απέξω. Έμαθα, λοιπόν, ότι στο θέμα της Αττικής Οδού, όπου το ελληνικό Δημόσιο τώρα τρέχει να κάνει σε 15 ημέρες όσα θα έπρεπε να έχουν γίνει εδώ και μήνες, ο εκνευρισμός για τον συναγωνιστή Πολίτη περισσεύει στα ανώτερα και ανώτατα κυβερνητικά κλιμάκια, που επίσης κάνουν αγώνα δρόμου, προκειμένου να διασφαλιστεί η ομαλή μετάβαση του αυτοκινητόδρομου από τον υφιστάμενο παραχωρησιούχο στο Δημόσιο κι από εκεί στον νέο παραχωρησιούχο και να εισπράξει φέτος το Δημόσιο τα 3,3 δισ. ευρώ που έβαλε στο τραπέζι η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ για να κερδίσει τον διαγωνισμό. Και είναι λογικό να τρέχουν και να μη φτάνουν στη λαοπρόβλητη κυβέρνηση του προέδρου Κυριάκου, αφού αν γίνει στραβή στη μετάβαση από το παλιό στο νέο καθεστώς της Αττικής Οδού, βλέπω τον Σταϊκούρα αντί για υπουργό να κάνει τον δρομέα.
Επειδή, αν και περιφερειακή, η πηγή έδειξε να γνωρίζει με λεπτομέρειες τις παρενέργειες της ενόχλησης, στην προσπάθειά του να μου τα κάνει λιανά μού είπε τα εξής: ότι από τη μία ο Πολίτης δεν σταματά να διαφημίζει τη μεγάλη (πράγματι) επιτυχία του ΤΑΙΠΕΔ για το υψηλό τίμημα που πέτυχε στον διαγωνισμό για την Αττική Οδό, από την άλλη όμως φαίνεται επιμελώς να «ξεχνάει» ότι το ΤΑΙΠΕΔ είναι ο ιδιοκτήτης του αυτοκινητόδρομου κι αυτός που είχε την ευθύνη για τον διαγωνισμό και την ομαλή ολοκλήρωση όλης της διαδικασίας, πολύ περισσότερο όταν έρχεται η ώρα των ευθυνών και της υλοποίησης των διαδικασιών για την ομαλή επιστροφή του έργου στο ελληνικό Δημόσιο, για να πάει στη συνέχεια στον νέο παραχωρησιούχο. Δεν μπορεί, λένε τα κυβερνητικά στελέχη, να λες παντού πόσο μεγάλος μάγκας είσαι που κατάφερες να φέρεις στα ταμεία του κράτους 3,3 δισ. ευρώ, να πετάς στη συνέχεια την μπάλα στην εξέδρα, να καθυστερείς αδικαιολόγητα να αντιληφθείς το μέγεθος της πρόκλησης της μετάβασης της Αττικής Οδού στο νέο καθεστώς, να λες δεξιά κι αριστερά ότι δεν τρέχει και τίποτα αν παραταθεί κάποιους μήνες η παλιά σύμβαση, να αφήνεις να διαρρέει μάλιστα ότι μόνο εσύ και κανείς άλλος (ούτε το υπουργείο Υποδομών) δεν μπορεί να διασφαλίσει την ομαλότητα της διαδικασίας και την ίδια στιγμή όχι μόνο τελικά να μην αναλαμβάνεις τον ρόλο σου ως του ιδιοκτήτη του δρόμου, αλλά και να την κάνεις με ελαφρά πηδηματάκια την ώρα της ευθύνης και να ψάχνεις κι από πάνω αποδιοπομπαίους τράγους για τη δική σου αμέλεια ή και ανικανότητα.
!Μεγαλώνει η Συνεταιριστική Τράπεζα Καρδίτσας, η οποία έχει κάνει αισθητή την παρουσία της με την πορεία που καταγράφει και τον ρόλο της στον ανταγωνισμό. Τόσο, μάλιστα, που ο διοικητής της ΤτΕ, Γιάννης Στουρνάρας, την έχει χαρακτηρίσει ως την καλύτερη τράπεζα. Η Τράπεζα Καρδίτσας, λοιπόν, άνοιξε αυτή την εβδομάδα το πρώτο κατάστημά της σε άλλη θεσσαλική πρωτεύουσα, τη Λάρισα. Η τράπεζα έχει άλλα πέντε καταστήματα, σε Καρδίτσα, Παλαμά, Σοφάδες, Μουζάκι και Φάρσαλα.