OFF THE RECORD: Με κάταγμα περόνης έφυγε η Κανέλλη από το στούντιο…

16:23 - 11 Ιούνιος 2024

Σοκ στους τηλεθεατές προκάλεσε το ατύχημα που υπέστη η Λιάνα Κανέλλη τη στιγμή που έφευγε από το πλατό του ΑΝΤ1 το βράδυ των ευρωεκλογών. «Πάγωσαν» όλοι, με ενδεικτική την αντίδραση της Ελίζας Βόζεμπεργκ, η οποία σοκαρισμένη είπε «Οχ! Έπεσε. Μα πώς έπεσε;».

Το πρωί της Δευτέρας (10/06/24) η Σταματίνα Τσιμτσιλή στην εκπομπή της στον Alpha αναφερόμενη στο περιστατικό έδωσε πληροφορίες για την κατάσταση της υγείας της βουλευτού του ΚΚΕ, Λιάνας Κανέλλη, μετά το ατύχημα.

«Είναι καλύτερα η κυρία Κανέλλη, η διάγνωση είναι ράγισμα στην περόνη. Πήγε κατευθείαν σε ιδιωτική κλινική μετά το στούντιο. Ανησύχησαν όλοι και δικαίως. Βλέποντας τις αντιδράσεις της κυρίας Βόζενμπεργκ, που προφανώς είδε όλο το σκηνικό να συμβαίνει, βλέπω το σοκ στα μάτια της», είπε αρχικά η Σταματίνα Τσιμτσιλή.

Και πρόσθεσε: «Ο τραυματισμός ο χθεσινός δεν ήταν ότι ήταν ο σοβαρός τραυματισμός, με την έννοια του να τη στείλει στο νοσοκομείο, αλλά έρχεται επιπρόσθετα από μια δύσκολη χρονιά. Είχε μπει στο νοσοκομείο και το πόδι στο οποίο χτύπησε ήταν εγχειρισμένο, είχε κάνει χιαστό».

Στις εκδηλώσεις για την επέτειο 80 ετών από τη -, που οργάνωσε ο Δήμος Διστόμου-Αράχωβας-Αντίκυρας, παρέστη η Πρόεδρος της Δημοκρατίας, Κατερίνα Σακελλαροπούλου. Αναφέρθηκε στο αίτημα της Ελλάδας για γερμανικές αποζημιώσεις και την ανάγκη για αντίσταση κόντρα στα ναζιστικά μορφώματα

ΕΔΡΑΝΑ

Επί των εδράνων, διαβιβάστηκε στη Βουλή μια ακόμη δικογραφία για τη σιδηροδρομική τραγωδία των Τεμπών, που σύμφωνα με πληροφορίες στρέφεται κατά του πρώην υπουργού Υποδομών και Μεταφορών Κώστα Καραμανλή και του τότε υφυπουργού του, Μιχάλη Παπαδόπουλου, για το αδίκημα της παράβασης καθήκοντος.

Μαθαίνω ότι πρόκειται για μήνυση και κατά παντός υπευθύνου που δεν διασφάλισε ως όφειλε την ασφαλή κυκλοφορία των συρμών, εκθέτοντας τους επιβάτες σε κίνδυνο ζωής. Στρέφεται «κατά παντός τρίτου αρμοδίου τυχόν υπευθύνου γ.γ. Μεταφορών, προϊσταμένου ΟΣΕ και ΤΡΑΙΝΟΣΕ, διευθύνοντος συμβούλου, ο οποίος προκύπτει ότι όφειλε από τις περιστάσεις και τον νόμο να διασφαλίσει την ομαλή και ασφαλή κυκλοφορία των σιδηροδρομικών συρμών και να μεριμνήσει για τον εξοπλισμό του ΟΣΕ και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ με το σύστημα τηλεδιοίκησης, την ύπαρξη δεύτερου σταθμάρχη καθώς και άλλο πρόσφορο μέσο ή τρόπο το οποίο θα απέτρεπε το θανατηφόρο σιδηροδρομικό δυστύχημα».

Αλλά και κατά «παντός αρμοδίου για έκθεση σε κίνδυνο ζωής, την ελλιπή συντήρηση των συρμών και των καθισμάτων των συρμών και κάθε άλλη πράξη προκύψει από την εισαγγελική έρευνα».