Η ΣΥΣΚΕΨΗ των εκπροσώπων των αγροτών με τον πρωθυπουργό με τη συμμετοχή αρμόδιων κυβερνητικών παραγόντων εξελίχθηκε σε θετικό κλίμα και με πολύ συγκεκριμένα αποτελέσματα. Συζητήθηκαν τα προβλήματα αιχμής και δόθηκαν λύσεις στο πλαίσιο των δημοσιονομικών περιθωρίων άμεσες ή συμφωνήθηκαν χρονοδιαγράμματα για άλλα. Ξεχωρίζουν μεταξύ των μέτρων στήριξης που δόθηκαν το φθηνότερο ρεύμα για όλους τους αγρότες για τα επόμενα 2+8 χρόνια και η προκαταβολή του Ειδικού Φόρου Κατανάλωσης ύψους 40.000.000 ευρώ, μέχρι το τέλος Μαρτίου. Η συζήτηση από την πλευρά του πρωθυπουργού κ. Μητσοτάκη ήταν καλά προετοιμασμένη, λειτουργική και λεπτομερειακή επί όλων των κρίσιμων ζητημάτων.
ΤΟ ΚΛΙΜΑ που μετέδωσαν οι ίδιοι οι εκπρόσωποι των αγροτών, των κτηνοτρόφων και των μελισσοκόμων από τα 15 αγροτικά μπλόκα σε όλη την Ελλάδα υπήρξε ενθαρρυντικό και θετικό. Ακόμη και αν υπάρξει ένας τελικός γύρος κινητοποιήσεων για την ευαισθητοποίηση των θεμάτων τους, υπάρχει αποτέλεσμα. Το πρόβλημα είναι αλλού: Χρειάζεται να φθάνουν όλα τα θέματα στον πρωθυπουργό και να συζητούνται στο Μέγαρο Μαξίμου για να βρίσκονται λύσεις; Μπορεί το πρωθυπουργικό γραφείο, παρά την αναβαθμισμένη διάρθρωσή του και τον επιτελικό του ρόλο να έχει τέτοιο ρόλο; Για παράδειγμα, στον πρωτογενή τομέα, που βρίσκεται εξαιτίας των κινητοποιήσεων σε πρώτη θέαση. Είναι δυνατόν να υπάρξει συντονισμός, ενημέρωση και εξυπηρέτηση των προτεραιοτήτων των αγροτών, των κτηνοτρόφων και των μελισσοκόμων μόνον με την άμεση εμπλοκή του πρωθυπουργού; Και ποια η δουλειά των αρμόδιων υπουργείων;
Η ΕΛΛΑΔΑ στο πλαίσιο της αναδιάταξής της έχει πολλά μέτωπα, τόσο στο εσωτερικό όσο και διεθνώς, για τα οποία απαιτούνται χειρισμοί στην καθημερινότητα. Οι υπουργοί και η κρατική γραφειοκρατία θα πρέπει να αναλάβουν τις ευθύνες τους. Ακόμη και η θέση μας στην Ευρωπαϊκή Ένωση προϋποθέτει συνεχή εγρήγορση, εξειδίκευση, ειδική ενημέρωση. Έτσι λοιπόν δεν γίνεται…