– Μια αποχώρηση από αυτές που κάνουν κρότο και προκαλούν αίσθηση αναμένεται να συντελεστεί κατά το αμέσως προσεχές διάστημα. Εν προκειμένω, αναφέρομαι στην απόφαση εν ενεργεία βουλευτή (του κυβερνώντος κόμματος) να αποχωρήσει από την πολιτική. Και μιλάμε για ένα υπεράνω… υποψίας πρόσωπο, γι’ αυτό και όταν θα ανακοινώσει τις αποφάσεις του, έχω την αίσθηση ότι θα αιφνιδιάσει ακόμη και το στενό συγγενικό του περιβάλλον. Επειδή όμως δεσμεύτηκα να μην «κάψω» την πηγή μου, θα αποφύγω κάθε άλλη αναφορά που θα «φωτογραφίζει» τον ή την προς αποχώρηση πολιτικό.
– Νέα τροπή έχουν πάρει (όπως διάβασα στα «Παραπολιτικά») οι εξελίξεις σε σχέση με την επιλογή του νέου πολιτικού διοικητή του Αγίου Όρους. Κι αυτό γιατί, όπως αναφέρουν αξιόπιστες κυβερνητικές πηγές, ο πρωθυπουργός έχει καταλήξει στην αναγκαιότητα του διορισμού ενός προσώπου που θα διαθέτει, εκτός όλων των άλλων, και διπλωματική εμπειρία. Στο πλαίσιο αυτό, επελέγη για τη θέση ο ε.τ. πρέσβης , ο οποίος εθεάθη προ ημερών στο Μέγαρο Μαξίμου, προφανώς για να συναντηθεί με τον πρωθυπουργό. Με δεδομένο ότι η κυβέρνηση έχει καταλήξει στην επιλογή του συγκεκριμένου προσώπου, δεν αποκλείεται και εντός της τρέχουσας βδομάδας να υπάρξουν και οι επίσημες ανακοινώσεις.
– Εντύπωση και ποικίλα σχόλια έχει προκαλέσει στην πιάτσα η αλλαγή της «γραμμής» του φιλοσυριζαϊκού Νews247 του Δημήτρη Μάρη. Όσοι επισκέπτονται τον συγκεκριμένο ιστότοπο αντιλαμβάνονται ότι το site της 24Media, που επί χρόνια στήριζε τον πρόεδρο Τσίπρα και τις επιλογές του, εσχάτως κρατά αποστάσεις (και μάλιστα) μεγάλες από τον νέο αρχηγό του ΣΥΡΙΖΑ, Στέφανο Κασσελάκη. Οι γνωρίζοντες το σχετικό παρασκήνιο αποδίδουν την αλλαγή «γραμμής» στο γεγονός ότι ο Μάρης (που ετοιμάζει τις βαλίτσες του για μόνιμη εγκατάσταση στη Νέα Υόρκη) αντιλήφθηκε από πολύ νωρίς ότι «δεν κάνει για τη δουλειά το παλικάρι». Και αναφέρομαι στον πρόεδρο Κασσελάκη, ο οποίος κάποια στιγμή συναντήθηκε με τον γνωστό επιχειρηματία και μιντιάρχη.
– Τον Ιούνιο του 2029 αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί το έργο της κατασκευής της περίφημης Γραμμής 4 του μετρό της Αθήνας και ειδικότερα το τμήμα «Άλσος Βεΐκου – Γουδή», ύψους σχεδόν 1,5 δισ. ευρώ, που υλοποιείται από τις ΑΒΑΞ – GHELLA SpA – ALSTOM TRANSPORT S.A. Ο διευθύνων σύμβουλος της Ελληνικό Μετρό (πρώην Αττικό Μετρό ΑΕ), Νίκος Κουρέτας, μιλώντας στο συνέδριο GREEN DEAL – GREECE 2023, ανέφερε ότι είναι «ένα πολύ σύνθετο έργο κατασκευής σε έναν σύνθετο αστικό ιστό, όπως είναι η πρωτεύουσα της χώρας μας, με πολλές δυσκολίες. Αυτό σημαίνει ότι είναι πολύ πιθανόν να υπάρξουν και νέες καθυστερήσεις στην ολοκλήρωση των εργασιών». Όπως είπε ο συναγωνιστής Κουρέτας, ο ένας μετροπόντικας έχει ξεκινήσει το ταξίδι του, έχει διανύσει ήδη τα πρώτα 180 μέτρα. Για τον άλλον, ολοκληρώνεται η συναρμογή του και θα ξεκινήσει τέλος του χρόνου με αρχές του επόμενου το ταξίδι του από την άλλη μεριά, δηλαδή από το Γαλάτσι του «δικού» μου δημάρχου, Γιώργου Μαρκόπουλου, για να συναντηθούν και οι δύο στον Ευαγγελισμό.
Εμπιστευτικές πληροφορίες που δημοσιεύθηκαν στη στήλη του powergame.gr