THE BIG MOUTH: Έρχονται πρόστιμα σε γνωστές αλυσίδες σουπερμάρκετ για παρατυπίες στον τρόπο λειτουργείας τους…

17:38 - 7 Νοεμβρίου 2023

Σας έγραφα προ ημερών ότι οι ελεγκτικές Αρχές έχουν εντοπίσει και διάφορες (πολλές) παρατυπίες στα ράφια συγκεκριμένων σουπερμάρκετ. Συγκεκριμένα, τα περισσότερα προβλήματα εντοπίζονται στα Lidl και στα ΑΒ Βασιλόπουλος. Κατά το αμέσως προσεχές διάστημα δεν αποκλείω να δούμε να πέφτουν βαριά πρόστιμα, κυρίως στα Lidl που δεν δείχνουν καμία διάθεση προσαρμογής στη νέα πραγματικότητα. Επί τη ευκαιρία και με αφορμή τη συζήτηση που έχει ξεκινήσει για τη φοροδιαφυγή, δεν είναι λίγοι εκείνοι που θεωρούν αναγκαίο έναν εκτεταμένο έλεγχο, που θα αναδείξει το φορολογικό καθεστώς κάτω από το οποίο λειτουργούν στη χώρα μας τα καταστήματα της Lidl.

Τη μία μετά την άλλη επιτυχία στην εγχώρια επιχειρηματική σκακιέρα καταγράφει επί των ημερών της διοίκησης Στάσση η ΔΕΗ. Η εταιρεία, που πριν από πέντε χρόνια δυσκολευόταν ακόμη και να πληρώσει τους μισθούς των υπαλλήλων της, πλέον καταγράφει αλλεπάλληλες νίκες και μάλιστα σε καίρια σημεία. Για παράδειγμα, η εξαγορά του Κωτσόβολου, πέραν του ότι βάζει τη ΔΕΗ στο πεδίο της λιανικής, ήταν μια σχεδόν τζάμπα απόκτηση ενός σημαντικού asset. Βλέπετε, ο Στάσσης εδώ και καιρό είχε αποφασίσει να ενισχύσει περαιτέρω το δίκτυο της ΔΕΗ, προσθέτοντας και μια σειρά από προϊόντα που μέχρι πρότινος δεν υπήρχαν στα καταστήματα της επιχείρησης. Η σχετική επένδυση εκτιμάται ότι θα ανερχόταν στα 100.000.000 ευρώ. Το γεγονός ότι έδωσε 200.000.000 ευρώ για να πάρει ένα από τα πιο οργανωμένα δίκτυα αυτομάτως γλιτώνει 100.000.000 ευρώ επιπλέον, που είχε προβλέψει να επενδύσει ο ισχυρός άνδρας της ΔΕΗ για να «χτίσει» ένα αξιόμαχο δίκτυο. Όμως η εξαγορά του Κωτσόβολου είναι, όπως φαίνεται, η αρχή, αφού πλέον ο Στάσσης επενδύει σοβαρά στην οπτική ίνα, δυσκολεύοντας το μέχρι πρότινος μονοπώλιο του ΟΤΕ. Μάλιστα οι ταχύτητες που θα προσφέρει η ΔΕΗ θα είναι κατά πολύ μεγαλύτερες του ανταγωνισμού και σε πολύ καλύτερη τιμή.

Ο πόλεμος στη Μέση Ανατολή, με τις σκληρές συγκρούσεις του Ισραήλ με τη Χαμάς, και οι φόβοι για επέκταση της κρίσης στις γύρω χώρες έχουν δημιουργήσει αβεβαιότητα και φόβους. Στην εικόνα αυτήν εισήλθε η ελληνική ακτοπλοΐα, η οποία (λέει) είναι σε ετοιμότητα προκειμένου να μεταφέρει ξένους υπηκόους από τη Βηρυτό και τη Χάιφα στην Κύπρο και συγκεκριμένα στη Λεμεσό και στη Λάρνακα και φυσικά προς την Ελλάδα. Στην περίπτωση που δοθούν οι σχετικές άδειες, μιλάμε περί μιας γιγαντιαίας μπίζνας, αφού ο ναύλος που θα εισπράττουν οι εφοπλιστές θα κυμαίνεται από 30.000 έως 40.000 δολάρια. Από τη στιγμή που το υπουργείο θα ανάψει το «πράσινο φως», ο ναύλος δεν αποκλείεται να εκτοξευτεί έως και τις 140.000 δολάρια. Είναι λογικό μπροστά σε αυτή την ωραία πραγματικότητα να έχει ανοίξει η όρεξη των ακτοπλόων. Για παράδειγμα, πληροφορούμαι ότι ο Μάριος Ηλιόπουλος της SeaJets επιδεικνύει ζωηρό ενδιαφέρον για να εξασφαλίσει μια τέτοια άδεια. Και όταν αναφέρομαι σε ζωηρό ενδιαφέρον και Ηλιόπουλο, αντιλαμβάνεστε ότι η όλη συζήτηση δεν περιορίζεται στην κουβέντα. Άλλωστε ο κάπτεν Μάριος ποτέ δεν έμενε στα λόγια. Πολλώ δε μάλλον τώρα, που ο πόλεμος δεν λέει να τελειώσει και χιλιάδες κόσμου βρίσκονται σε λιμάνια και αεροδρόμια, θέλοντας να εγκαταλείψουν την περιοχή.

Εμπιστευτικές πληροφορίες που δημοσιεύθηκαν στη στήλη του powergame.gr