Την Πέγκυ Τρικαλιώτη την εξιτάρει να ενσαρκώνει ηρωίδες που άλλαξαν την Ιστορία, η καθεμία με τον τρόπο της. Έπειτα από τριάντα χρόνια άλλωστε στην υποκριτική, προφανώς δεν έχει θέμα με τους πειραματισμούς. Και τώρα, η καταξιωμένη ηθοποιός βουτάει ακόμα μια φορά στην καριέρα της στα βαθιά.
Την Πέγκυ δεν τη λες femme fatale. Ο ρόλος της Μαρίας Κιουρί της ταίριαζε γάντι, αλλά μαντάμ Μποβαρί; Πολλοί το θεωρούν παράτολμο, έναν απόλυτα «κόντρα» ρόλο σε εκείνη. Δεν πρέπει να ξεχνάμε, όμως, ότι πρόκειται για ένα έργο ρηξικέλευθο για την εποχή του, για ένα έργο που γύρισε επιδεικτικά την πλάτη στην καθεστηκυία τάξη. Το αριστούργημα του Γκιστάβ Φλομπέρ «Μαντάμ Μποβαρί» από το Σάββατο, 22/10, θα το βλέπουμε στο θέατρο «Αποθήκη» σε σκηνοθεσία Λίλλυς Μελεμέ, με την Τρικαλιώτη στον πρωταγωνιστικό ρόλο. Ηρωίδα, η επαρχιώτισσα Έμμα, που ονειρεύεται να αποδράσει από την άθλια καθημερινότητα που την περιτριγυρίζει, αναζητώντας δυνατές συγκινήσεις, αχαλίνωτα πάθη, νύχτες γεμάτες ηδονή κι εξάρσεις, όπως αυτές που περιγράφονται στα μυθιστορήματα που διαβάζει. Άλλωστε, ο γάμος της με τον Σαρλ Μποβαρί, αφοσιωμένο και χαμηλού προφίλ γιατρό που όντως την αγαπάει, τη βυθίζει ολοένα και πιο συχνά στο πέρασμα του χρόνου στην ανία. Έτσι, απομονώνεται στον λάγνο «πλανήτη» που έχει δημιουργήσει η ίδια, αρνούμενη να δεχθεί τον διακοσμητικό ρόλο της (στην πραγματική ζωή), αναζητώντας λυσσαλέα ποικίλες ηδονές. Αλλά, ο κατήφορος δεν έχει τέλος. Όταν η ξέφρενη πορεία της την οδηγεί στην αναζήτηση του ίδιου της του εαυτού, οι συνέπειες θα είναι τραγικές. «Η Μαντάμ Μποβαρί είμαι εγώ!» είχε δηλώσει ο Φλομπέρ, κατηγορούμενος για προσβολή της θρησκείας και των δημοσίων ηθών, προκειμένου να υπερασπιστεί το έργο του που προκάλεσε σάλο στην εποχή του. Και η Πέγκυ; Θα ταυτιστεί με την προσπάθεια της ηρωίδας του -και κάθε πλάσματος- ώστε να ανακαλύψει τη δική του φωνή και αλήθεια. Με το ανάλογο (βαρύ εδώ) τίμημα. Παίζουν ακόμα οι Κώστας Βασαρδάνης, Ανδρέας Νάτσιος, Πάρης Θωμόπουλος και Γιάννης Εγγλέζος.