Η Lancome πάει στο Λούβρο

Η διάσημη γαλλική εταιρεία κοσμετολογίας συνεργάζεται με το μουσείο για μια συλλογή εμπνευσμένη από την ομορφιά και την Ιστορία
15:54 - 3 Οκτωβρίου 2023

Τι κοινό έχει μία ηθοποιός με ένα άγαλμα; Η ομορφιά με σύμβολα της αρχαιότητας; Άπειρα. Και τώρα που η Lancome συνεργάζεται με το Μουσείο του Λούβρου για σειρά σποτ με πρωταγωνίστριες σταρ, παρατηρούμε, θαυμάζουμε, αποκωδικοποιούμε νέες συνήθειες και πρότυπα.

Στη νέα καμπάνια της τοπ εταιρείας κοσμετολογίας, η Νίκη της Σαμοθράκης και η Αφροδίτη της Μήλου (συμ)πρωταγωνιστούν με τη Ζεντάγια και την Αμάντα Σέιφριντ, διαφημίζοντας είδη μακιγιάζ και κρέμες. Σε συνεργασία με το Μουσείο του Λούβρου. Κάτι που δείχνει πως και ο μαγικός πλανήτης «διαφήμιση» αλλάζει. Και εκείνος. Άρδην. Πόσες φορές έχετε ακούσει εταιρείες να συνεργάζονται με μουσεία για κραγιόν; Στα επιμέρους, η 26χρονη Ζεντάγια ενσαρκώνει ένα από τα πιο εμβληματικά αρχαία αγάλματα του μουσείου, καθώς οι οραματιστές του διεθνούς ομίλου κοσμετολογίας εμπνεύστηκαν από θησαυρούς του, ενώνοντας τις δυνάμεις τους για μια -ασφαλώς απρόβλεπτη- συνεργασία.

Στην καμπάνια, που φωτογραφήθηκε από τον καταξιωμένο Νορβηγό Σόλβε Σάντσμπο, συμμετέχουν τέσσερις από τις πρέσβειρες της εταιρείας: η Ζεντάγια, η Άγια Νακαμούρα, η Αμάντα Σέιφριντ και η Χε Κονγκ. Η συνεργασία επαναπροσδιορίζει το πώς θα έμοιαζαν τα σπουδαία έργα την εποχή της δημιουργίας τους πριν από χιλιετίες, χρησιμοποιώντας σύγχρονες ηρωίδες. Έτσι η Ζεντάγια «ολοκληρώνει» τη Νίκη της Σαμοθράκης, ποζάροντας μέσα στο Λούβρο, αναπαριστώντας την ελληνική θεά. Η Αφροδίτη της Μήλου «μετενσαρκώνεται» από το μοντέλο Χε Κονγκ, από την Κίνα. Η Γαλλίδα τραγουδίστρια Άγια Νακαμούρα «υποδύεται» την Ελληνίδα ποιήτρια Κόριννα.

Η πρόεδρος και διευθύντρια του Μουσείου του Λούβρου, Λορένς ντε Καρ, μιλάει για την πρώτη συνεργασία που αναδεικνύει «την ποικιλομορφία των μορφών ομορφιάς που βρίσκονται στις συλλογές του Λούβρου, σαν ένα διάλογο ανάμεσα σε πολιτισμούς και διαφορετικές κουλτούρες που ξεπερνούν τον χρόνο και τη γεωγραφία. Η ποπ κουλτούρα (η κουλτούρα των κινούμενων εικόνων, της διαφήμισης, των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και της καθημερινής μας ζωής) εμπνέεται από αυτές τις διαχρονικές εικόνες». Ή πώς ένα μουσείο ενισχύεται οικονομικά με το άλλοθι της ομορφιάς. Και η Νίκη της Σαμοθράκης φοράει… ρουζ!