Οι αντιδράσεις ήταν μάλλον αναμενόμενες. Μόλις είδαμε τα εμπριμέ σχέδια στα υφάσματα και τα ασπρόμαυρα φορέματα με την υπογραφή της Μαίρης Κατράντζου για τις δημιουργίες που θα φορέσουν οι ιέρειες στην αφή και παράδοση της ολυμπιακής φλόγας στην αρχαία Ολυμπία, σκεφτήκαμε ότι δεν είναι το ίδιο να εμπνέεσαι από την ελληνική παράδοση και να λανσάρεις μια συλλογή πρετ-α-πορτέ για τις βιτρίνες του κόσμου ή για το κόκκινο χαλί και το να πρέπει να φτιάξεις στολές που θα μείνουν στην ιστορία, με σεβασμό στην παράδοση και στο παρελθόν.
Καθώς το Παρίσι ετοιμάζεται να φιλοξενήσει τους Ολυμπιακούς Αγώνες από τις 26 Ιουλίου έως και τις 11 Αυγούστου, η Ελληνίδα σχεδιάστρια κλήθηκε από την Ελληνική Ολυμπιακή Επιτροπή να βγάλει πατρόν και ασπρόμαυρα μοτίβα για να ντύσει με τον δικό της τρόπο την τελετή της αφής της ολυμπιακής φλόγας. Η διεθνώς καταξιωμένη δημιουργός οραματίστηκε μεταμοντέρνους χιτώνες που θα φορούν οι ιέρειες και η πρωθιέρεια, Μαίρη Μηνά, στην τελετή με πηγή έμπνευσης κιoνόκρανα ιωνικού και δωρικού ρυθμού. Οι ενδυμασίες προκάλεσαν αρνητικά σχόλια στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης. Από τα λευκά στράπλες φορέματα με τις χρυσές λεπτομέρειες μέχρι την ανδρική στολή, ακόμη και τα αρχαιοελληνικά σανδάλια, σχολιάστηκαν ως «ο ορισμός του κιτς», με σχόλια όπως «όταν οι ιέρειες έγιναν… κίονες», «αποκριάτικες στολές με κακόγουστη αισθητική» κι «ένα μοτίβο που θυμίζει barcode και όχι αρχαία Ελλάδα».
Ορισμένοι μάλιστα πρότειναν να αναλάβει η Μαίρη Κατράντζου και την ενδυματολογική εμφάνιση της Μαρίνας Σάττι στη Eurovision, για ένα πιο «βλαχομπαρόκ» «Ζάρι», σχεδιάζοντας τα κοστούμια των χορευτών που θα πλαισιώσουν την τραγουδίστρια. Σύμφωνα με τον Βασίλη Ζούλια, ο οποίος μίλησε ως αντιπρόεδρος του Συλλόγου Ελλήνων Σχεδιαστών Μόδας, «η Μαίρη Κατράντζου είναι μια Ελληνίδα που μας έχει κάνει περήφανους στα πέρατα του κόσμου με το ιδιοφυές ταλέντο της. Ως βασίλισσα των prints, δεν θα μπορούσε να έρθει με τίποτε λιγότερο από prints. Όσο γι’ αυτά τα περί κιτς, ας αφήσουμε τους ειδικούς να έχουν άποψη. Εγώ είμαι old school και γενικότερα απεχθάνομαι τις αλλαγές σε τοπόσημα και κατ’ επέκταση και στις στολές αφής της ολυμπιακής φλόγας. Έτσι θα ήθελα και οι στολές αφής να είναι όσο το δυνατόν πιο ίδιες με αυτές όταν ξεκίνησαν οι αγώνες».