Επικοινωνιακός κολοσσός ανέλαβε το «λίφτινγκ» Τσίπρα

11:19 - 29 Μαρτίου 2024

Γαλλικό αέρα θα έχει το… rebranding του πολιτικού προφίλ του Αλέξη Τσίπρα, μετά το φιάσκο στο πρόσφατο συνέδριο του ΣΥΡΙΖΑ και τη ρήξη με τον Στέφανο Κασσελάκη. Η συνεργασία του πρώην πρωθυπουργού με την Publicis Communications αποκαλύφθηκε από ένα memo της διαφημιστικής εταιρείας που μελετούσε κατά την επιστροφή του από το Παρίσι, όπου είχε μεταβεί προκειμένου να συμμετάσχει στη συζήτηση και ψήφιση της έκθεσης της Ντόρας Μπακογιάννη για την ένταξη του Κοσόβου στο Συμβούλιο της Ευρώπης. Ταξιδεύοντας στην οικονομική θέση, ένας συνεπιβάτης του στην πτήση Αθήνα – Παρίσι έβγαλε -στα κρυφά- φωτογραφία με το κινητό του, που δείχνει τον Αλέξη Τσίπρα να μελετά κάποια έγγραφα. Με τις δυνατότητες της τεχνολογίας, διαπιστώθηκε ότι επρόκειτο για ένα memo της Publicis Communications, μιας από τις μεγαλύτερες διαφημιστικές εταιρείες στον κόσμο, που η έδρα της βρίσκεται στο Παρίσι. Το έγγραφο έχει ως τίτλο «Rebranding – Alexis Tsipras» και λίγο πιο κάτω γράφει «Mars 2024». Τα υπόλοιπα ωστόσο ήταν δυσανάγνωστα, αφήνοντας στη φαντασία μας τους άξονες που θα ακολουθήσουν οι Γάλλοι διαφημιστές για το… ρετουσάρισμα της πολιτικής του εικόνας του. Η είδηση επιβεβαιώθηκε και από το περιβάλλον του πρώην πρωθυπουργού, ο οποίος -όπως λένε- δέχεται πολλές προτάσεις συνεργασίας για την προβολή του νέου ινστιτούτου του.