Ένα από τα πεδία που προβληματίζουν σοβαρά τον πρόεδρο Μητσοτάκη είναι αυτό των μεταφορών, και δη αυτών που έχουν να κάνουν με τα δημόσια Μέσα Μαζικής Μεταφοράς. Ο πρωθυπουργός θεωρεί ότι η κυβέρνηση (δηλαδή οι εκάστοτε υπουργοί) έχει αποτύχει παταγωδώς στο συγκεκριμένο επίπεδο. Γι’ αυτό σκέφτεται σοβαρά ακόμη και το σενάριο να «σπάσει» το Υποδομών από το Μεταφορών. Προφανώς και πρόκειται για απολύτως σωστή κίνηση, αφού όλα αυτά τα χρόνια οι υπουργοί δίνουν έμφαση, όπως είναι λογικό, στα δημόσια έργα, παραχωρώντας την αρμοδιότητα των μεταφορών -στην καλύτερη- στους υφυπουργούς τους.
! Και μια και το ’φερε η κουβέντα, αντίστοιχες σκέψεις γίνονται και για το σπάσιμο του Ενέργειας από το Περιβάλλοντος, και κυρίως από το Χωροταξίας.
Εντυπωσιακή στήριξη για Alter Ego
Σας έγραφα την Παρασκευή για την οικουμενική στήριξη της οποίας έτυχε από τις τράπεζες, συστημικές και μη, η απόφαση της Alter Ego του προέδρου Μαρινάκη για είσοδο στο χρηματιστήριο. Μιλάμε για την απόλυτη αναγνώριση, που δείχνει ότι οι τραπεζίτες (όχι εγώ, που δεν έχω ιδέα από τέτοια) πιστεύουν στην προοπτική του χρηματιστηριακού project της μεγαλύτερης εν Ελλάδι μιντιακής επιχείρησης. Πάντως, πρέπει να σας πω ότι από μια βόλτα (τηλεφωνημάτων) που έκανα χθες, διαπίστωσα ότι εκτός από τους τραπεζίτες (συστημικούς και μη), υπάρχει και ζωηρό ενδιαφέρον να βάλουν λεφτά και πολλοί επιχειρηματίες, και όχι μόνο, πιστεύοντας στην προοπτική της Alter Ego. Εδώ που τα λέμε, με τον Μαρινάκη μεγαλομέτοχο και με τον όγκο της εταιρείας, η τοποθέτηση και κατ’ επέκταση οι μετέπειτα αποδόσεις είναι κάτι σαν να λέμε ότι αύριο θα ξημερώσει Τετάρτη…
ΟΛΘ: Απλά γεγονότα ή συνωμοσία;
Αν και με συναρπάζουν τα διάφορα συνωμοσιολογικά σενάρια, τολμώ να πω πως καμιά φορά εμείς οι Έλληνες, και δη οι δημοσιογράφοι, το παρακάνουμε. Ψάχνουμε πάντα μια κρυμμένη «αλήθεια», που εξηγεί όσα συμβαίνουν γύρω μας. Και αν δεν τη βρούμε, τη δημιουργούμε, με μεγάλη ευκολία και πολλή φαντασία. Στην υπόθεση του ΟΛΘ τα σενάρια δεν άργησαν να κυκλοφορήσουν.
Η πρόθεση μιας πάμπλουτης οικογένειας, της Louis-Dreyfus, να επενδύσει στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης, αποκτώντας έως το 21% του μετοχικού κεφαλαίου του ΟΛΘ, έδωσε πνοή σε διάφορα σενάρια. Κάποιοι έφτασαν στο σημείο να ψιθυρίσουν πως πίσω από την κίνηση Louis-Dreyfus είναι ο ίδιος ο Ιβάν Σαββίδης, βασισμένοι στο γεγονός πως η Margarita Louis-Dreyfus, η μητέρα του επικεφαλής του επενδυτικού σχήματος, Kyril Louis-Dreyfus, είναι γεννημένη στη Ρωσία. Αγνοούν, ωστόσο, πως πρόκειται για μια εξαιρετικά εύπορη οικογένεια, που κατέχει έναν από τους τέσσερις μεγαλύτερους ομίλους εταιρειών στον κόσμο στον αγροδιατροφικό τομέα.
Ακόμη και αν είχαν πρόθεση να τείνουν χείρα βοηθείας στον Ιβάν, δεν θα το έκαναν βάζοντας στη μαρκίζα το όνομά τους και ρισκάροντας τη φήμη τους. Καμιά φορά τα πράγματα είναι πολύ πιο απλά απ’ όσο νομίζουμε. Το λιμάνι της Θεσσαλονίκης προφανώς και είναι μια ελκυστική επένδυση, ειδικότερα για στρατηγικούς επενδυτές που έχουν μακροχρόνια στόχευση. Ακόμη πιο προφανές είναι το γεγονός πως η Ελλάδα επί Μητσοτάκη (του Κυριάκου) είναι ελκυστική για επενδύσεις, γιατί έχει πετύχει να είναι μία από τις ελάχιστες ευρωπαϊκές χώρες που συνδυάζει πολιτική σταθερότητα και καλή πορεία της οικονομίας.
Πηγή: Εφημερίδα Απογευματινή