Νέο μοντέλο εξυπηρέτησης των πελατών από τη ΔΕΗ

Καινούργια προϊόντα, 24ωρο τηλεφωνικό κέντρο, τεχνητή νοημοσύνη και αλλαγές στο ωράριο λειτουργίας το 2025
16:57 - 17 Δεκέμβριος 2024
Γιώργος Στάσσης

Πέντε νέα προϊόντα, σύγχρονες υπηρεσίες προσωποποιημένης εξυπηρέτησης, αλλά και νέο ωράριο λειτουργίας των καταστημάτων της δρομολογεί η ΔΕΗ αφουγκραζόμενη τις ανάγκες των πελατών της. Συγκεκριμένα, όπως ανακοινώθηκε στο 7ο Συνέδριο Εμπορίας του Ομίλου ΔΕΗ, που πραγματοποιήθηκε στο Metropolitan Expo:
* Από την Πέμπτη 2 Ιανουαρίου 2025 αλλάζει το ωράριο λειτουργίας των καταστημάτων της, τα οποία πλέον θα λειτουργούν από τις 8.00 έως τις 15.00 κάθε Δευτέρα, Τετάρτη και Σάββατο, ενώ κάθε Τρίτη, Πέμπτη και Παρασκευή θα είναι ανοιχτά από τις 8.00 έως τις 20.00.
* Στις αρχές της νέας χρονιάς θα ξεκινήσει να λειτουργεί 24 ώρες το 24ωρο και επτά ημέρες την εβδομάδα νέο μοντέλο τηλεφωνικής εξυπηρέτησης των πελατών.
* Η ΔΕΗ ενεργοποιεί την τεχνητή νοημοσύνη και τις σύγχρονες τεχνολογίες στους λογαριασμούς. Στο πρώτο τρίμηνο του 2025 θα τεθούν σε ισχύ ένας νέος ψηφιακός λογαριασμός αλλά και ένας νέος κωδικός QR στον έγχαρτο λογαριασμό, που θα οδηγεί σε βίντεο με ψηφιακή εκπρόσωπο (avatar) και θα επεξηγεί τα πεδία του λογαριασμού.
* Η υπηρεσία ElectricianPass έρχεται επίσης να προστεθεί στην τεχνολογική φαρέτρα της ΔΕΗ στο πρώτο τρίμηνο του νέου έτους. Με αυτή την υπηρεσία, η απόκτηση της Υπεύθυνης Δήλωσης Εγκαταστάτη (ΥΔΕ) γίνεται εύκολα, γρήγορα και με την αξιοπιστία της ΔΕΗ, με ραντεβού προσαρμοσμένο στη διαθεσιμότητα του πελάτη. Οι πελάτες θα μπορούν να χρεώσουν την υπηρεσία στον λογαριασμό τους εφάπαξ ή με πλάνο δόσεων.
* Επιπλέον, η ΔΕΗ εγκαινιάζει ένα πρωτοποριακό πρόγραμμα αισθητηριακής προσβασιμότητας στα καταστήματά της σε συνεργασία με την οργάνωση The Happy Act για καλύτερη εξυπηρέτηση ατόμων με νευροδιαφορετικότητα.