Την κάνουλα, ώστε να διατεθούν πάνω από 1,357 δισ. ευρώ προκειμένου να ξεκινήσουν επιτέλους τα μεγάλα έργα υποδομών που χρειάζονται για να ορθοποδήσουν η Θεσσαλία, η Εύβοια και η Φθιώτιδα, άνοιξε το υπουργείο Υποδομών, με καθυστέρηση τουλάχιστον 15 μηνών από την καταστροφική θεομηνία «Daniel». Παρότι η χρηματοδότηση και τα έργα είχε αποφασιστεί να ξεκινήσουν με τη διαδικασία του κατεπείγοντος, θα χρειαστεί να φτάσει Φεβρουάριος-Μάρτιος προτού ξεκινήσουν, ώστε οι συμβάσεις να περάσουν από το Ελεγκτικό Συνέδριο.
Οι τέσσερις εργοληπτικές εταιρείες οι οποίες επελέγησαν, επειδή διαθέτουν αποδεδειγμένη εμπειρία στην εκτέλεση αντίστοιχης κλίμακας έργων, είναι οι ΤΕΡΝΑ, Όμιλος AKTOR, ΜΕΤΚΑ (μέλος του Ομίλου METLEN) και ΑΒΑΞ. Πρόκειται για έργα ύψους 899,7 εκατ. ευρώ στο σιδηροδρομικό δίκτυο και 450 εκατ. ευρώ στο οδικό δίκτυο. Συμπεριλαμβάνονται και οι αποφάσεις για την ανάθεση υπηρεσιών συμβούλων παρακολούθησης των έργων.