Χωρίς… ιδιαίτερο ανταγωνισμό φτάνει στον καταναλωτή η ελληνική φέτα, αφού -σύμφωνα με έρευνα που πραγματοποίησε η εταιρεία Circana- οι τιμές μεταξύ των σουπερμάρκετ δεν έχουν μεγάλες αποκλίσεις. Τα στοιχεία δείχνουν ότι η μέση τιμή πώλησης κιλού φέτας στον «Σκλαβενίτη» το 2023 ήταν 13,29 ευρώ, στον «ΑΒ Βασιλόπουλο» 13,46 ευρώ και στα «My Market» 13,67 ευρώ. Την ίδια στιγμή στο σύνολο της ελληνικής αγοράς η μέση τιμή πώλησης φέτας ανά κιλό ήταν 12,41 ευρώ.
Η ακρίβεια πάντως έχει οδηγήσει τους καταναλωτές στη λύση της χύμα φέτας: το 24,6% των ποσοτήτων που πουλήθηκαν το 2023 ήταν συσκευασμένο προϊόν και το υπόλοιπο 75,4% ήταν χύμα από τον πάγκο των τυριών, καθώς η συσκευασμένη φέτα είναι σημαντικά ακριβότερη από τη χύμα σε βαρέλι ή τενεκέ.
Το μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς στις πωλήσεις χύμα φέτας εμφανίζουν οι «Ελληνικές Υπεραγορές Σκλαβενίτη» με 34,2%, ακολουθεί ο «ΑΒ Βασιλόπουλος» με 17,8% και έπονται τα «My Market» με 13,3%. Αντίστοιχα, τα μερίδια σε όγκο πωλήσεων στη συσκευασμένη φέτα είναι 25,5% για τις «Ελληνικές Υπεραγορές Σκλαβενίτη», 14,1% για τον «ΑΒ Βασιλόπουλο» και 4,9% για τα «My Market». Αντίστοιχα στη συσκευασμένη φέτα, που πωλείται στα ψυγεία των σουπερμάρκετ, παραμένει κυρίαρχη και σε αυτή την κατηγορία η «Δωδώνη» από πλευράς πωλήσεων σε όγκο με 19,3%, ακολουθεί η «Ήπειρος» με 17,3%, η «Βαλμάς» με 2,7%, η «ΜΕΒΓΑΛ» με 2,5%, το «Χωριό» της Μινέρβα με 2,3% και ο «Όλυμπος» με 2,1%.