Με γοργούς ρυθμούς αναπτύσσεται η «Μόνιμη Μείωση Τιμής», καθώς έφτασαν τους 598 οι κωδικοί προϊόντων που συμμετέχουν στην πρωτοβουλία, ξεπερνώντας τον αρχικό στόχο των 500 κωδικών που είχε θέσει το υπουργείο Ανάπτυξης. Τα προϊόντα εντάσσονται σε 30 κατηγορίες, ενώ συμμετέχουν περίπου 50 εταιρείες.
Στην πρωτοβουλία έχουν ενταχθεί και 77 προϊόντα της πολυεθνικής Procter & Gamble, στην οποία την περασμένη εβδομάδα επιβλήθηκε πρόστιμο ύψους 1.000.000 ευρώ (το ανώτατο που προβλέπεται) για αθέμιτη κερδοφορία, ενώ η Unilever -η δεύτερη εταιρεία που βαρύνεται με αντίστοιχο πρόστιμο και παρότι προσφεύγει στη Δικαιοσύνη- επίσης συμμετέχει στην πρωτοβουλία.
Η ρύθμιση προβλέπει ότι για προϊόντα με μείωση τιμής τουλάχιστον κατά 5% και για τουλάχιστον έξι μήνες θα υπάρχει ειδική σήμανση στα σουπερμάρκετ. Σύμφωνα με τα στοιχεία του υπουργείου Ανάπτυξης, μεσοσταθμικά τις μεγαλύτερες μειώσεις τιμής παρουσιάζουν τα κατεψυγμένα τρόφιμα (10%), τα άλευρα (9%), ζωμοί και σάλτσες-χυμοί και ροφήματα (8%), προϊόντα καθαριότητας και οικιακής φροντίδας (7%). Περιλαμβάνονται επίσης γάλα και γαλακτοκομικά, δημητριακά, βρεφικές τροφές, φυτικά έλαια, αρτοσκευάσματα και άλλα.
Η ηγεσία του υπουργείου Ανάπτυξης εκφράζει την ιδιαίτερη ικανοποίησή της για τη συμμετοχή των επιχειρήσεων στην πρωτοβουλία και δηλώνει ότι, στο πλαίσιο της δημιουργικής συνεργασίας με τις επιχειρήσεις του χώρου, θα συνεχίσει τις προσπάθειες για την όσο το δυνατόν μεγαλύτερη διεύρυνση της λίστας των σχετικών προϊόντων.