Διαβάστε στην «Κυριακάτικη Απογευματινή»:
– Αντεπίθεση με προϊόντα Macedonia The GReat
– Εµπορικό και διπλωµατικό colpo grosso µε νέο brand
– Μπλόκο στη γειτονική χώρα, που οικειοποιείται την ονοµασία των αγαθών της Μακεδονίας
– Η στόχευση, τα σχέδια για προβολή και η υλοποίηση της προαναγγελίας Μητσοτάκη
Ερχεται µηχανισµός προώθησης του σήµατος, που αφορά 20 κατηγορίες µακεδονικών προϊόντων, ενώ δροµολογείται δυναµική καµπάνια σε διεθνείς εκθέσεις, αεροδρόµια, αλλά και στα ΜΜΕ, µε στόχο την ενίσχυση της αναγνωρισιµότητας των επιχειρήσεων της Βόρειας Ελλάδας στο εξωτερικό. «Να καταλάβουν ότι ένα Μακεδονικό Σήµα σηµαίνει ελληνική Μακεδονία, ελληνικά προϊόντα µε όλες τις προδιαγραφές της Ε.Ε.», δηλώνει στην «Κυριακάτικη Α» ο πρόεδρος του ΣΕΒΕ, Συµεών ∆ιαµαντίδης.
Στην εποχή Τραµπ µε όχηµα τα ενεργειακά και αµυντικά deals
– Οι επόµενες κινήσεις της Αθήνας και τα ταξίδια στην Αµερική
– Η ατζέντα της Εναλλακτικής ∆εξιάς και η µουδιασµένη Ευρώπη
«ΒΡΕΧΕΙ» ΧΡΗΜΑ: Κονδύλια 7,7 δισ. σε 437.000 µικροµεσαίες επιχειρήσεις
– Οι δράσεις που τρέχουν και αυτές που έρχονται από ΕΣΠΑ και Ταµείο Ανάκαµψης και η ευνοϊκή δανειοδότηση
ΑΝΑΛΥΣΗ: Η woke agenda που σβήνει πριν καν έρθει
Γιατί όλα άλλαξαν. Γράφουν οι Γιώργος Καραµπελιάς και Μενέλαος Τασιόπουλος
XΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ: Yπερκάλυψη µε ρεκόρ 20ετίας για την Alter Ego
ΑΠΟ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟ
Κινητές µονάδες Υγείας και στο πιο ορεινό χωριό
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
ΝΤΟΡΑ ΜΠΑΚΟΓΙΑΝΝΗ
«Ανάγκη για ένα Αµυντικό Ταµείο Ανάκαµψης»
Α. ΑΝ∆ΡΙΑΝΟΠΟΥΛΟΣ
«Η… συνεργασία Τουρκίας – ΗΠΑ θα µας ευνοήσει»
ΜΙΜΗΣ ∆ΟΜΑΖΟΣ
Οι µεγάλες κατακτήσεις του «στρατηγού»
H ένδοξη καριέρα, τα κορίτσια της ζωής του και το ξεχασµένο όνειρο
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Νέα καύσιµα, επιδοτήσεις και προκλήσεις
SINGLES
Είναι διάσηµες, ωραίες και µόνες από άποψη