Πώς σας φαίνεται το concept Ρόµι Σνάιντερ αντί για Κέιτ Μος και «Λο-Λο» αντί για Ιρίνα Σάικ; Παρατηρώντας πολλά ντεφιλέ top σχεδιαστών στις κορυφαίες Εβδοµάδες Μόδας του πλανήτη -Λονδίνου, Παρισιού, Μιλάνου, Νέας Υόρκης- διαπιστώσαµε ότι η µόδα ανέκτησε τον «παλµό», τη σπιρτάδα, τον αυθορµητισµό της. Η «ήσυχη πολυτέλεια» και τα (συναρπαστικά ή όχι και τόσο) παρελκόµενά της αποχώρησαν… ήσυχα. Για να αντικατασταθούν από ένα τσακ θορυβώδες, «εκκωφαντικό», αλλά τόσο παιχνιδιάρικο πολύχρωµο κουβάρι, που ξετυλίχθηκε µπροστά στα µάτια µας και το οποίο ακτινογραφήσαµε µε εφηβικό ενθουσιασµό. Καρό, πουά, ριγέ, cool νόρµες που αποθεώνουν τη γυναικεία σιλουέτα, αλλά και πιο φανταχτερές, µετάξια και βελούδα απαλά σαν χάδι και ρετρό κοσµαγάπητα µοτίβα… όλα µας έκλεισαν το µάτι. Για το κερασάκι στην τούρτα, στο µενού εισέβαλε και η Τεχνητή Νοηµοσύνη.
Στο παραµύθι που στήσαµε λοιπόν: Με αφορµή την Παγκόσµια Ηµέρα της Γυναίκας, στις 8 Μαρτίου, γιορτάζουµε a priori τη θηλυκότητα, παρουσιάζοντας
πέντε από τα βασικά trends της άνοιξης και του καλοκαιριού. Ρόλο-κλειδί αυτήν τη φορά έπαιξε η A.I., την οποία αξιοποιήσαµε για να ανεβάσουµε στην πασαρέλα -έτσι, επειδή µας εµπνέουν- τέσσερις από τις µεγαλύτερες ντίβες όλων των εποχών.
Αλλά και τέσσερις, λιγότερο ή περισσότερο «υποψιασµένες» -για την ιδέα µας διάσηµες Ελληνίδες: εκείνες τις στείλαµε στο ατελιέ του Γιότζι Γιαµαµάτο! Επειδή
είναι αιρετικός και επειδή οι ίδιες σπάνια θα φορούσαν δηµιουργίες του. Συνεχίστε την ανάγνωση, σκανάροντας µαζί µας τις επιταγές της «µαµάς» µόδας. Μαζί µε 8 υπέροχες γυναίκες της βιοµηχανίας του θεάµατος, που αγαπάµε και αγαπάτε.
La vita e bella
∆εν γίνεται να µην ξεκινήσουµε από την Ιταλία (µε αγάπη). Η Τζίνα Λολοµπριτζίτα µεταµορφώθηκε σε Ιρίνα Σάικ, έπαιξε µε πτι πουά και ριγέ, προέταξε περήφανα σέξι καλτσοδέτες σε µαύρο φόντο και η θηλυκότητα αποθεώθηκε. Από τους Dolce & Gabbana και τη mamma Italia. Σε δεύτερο χρόνο, γιατί αυτούς τους µήνες θα φορεθεί πολύ και το βλέπουµε σχεδόν όπου γυρίσουµε το µάτι µας, η «µαµά» µόδα συστήνει το ρετρό καρό της αξέχαστης «γιαγιάς της πανκ», Βίβιεν Γουέστγουντ. Η ωραιότερη -ίσωςσταρ όλων των εποχών, Αβα Γκάρντνερ, που απεχθανόταν τις µανιέρες, θα ήταν η ιδανική για το συγκεκριµένο outfit. (Προφανώς εσείς δεν χρειάζεται να επιλέξετε αντίστοιχα, «δύσκολα» πατρόν: αυτό το καταπληκτικό καρό, που ταιριάζει σε κάθε επιδερµίδα, σας αφορά) Ακολουθεί η golden lady της Ευρώπης, η «χρυσή» Ρόµι Σνάιντερ. Η Ντόνα Κάραν διάλεξε τη βετεράνο Κέιτ Μος για τη νέα της καµπάνια που εκτείνεται στο flashy χρυσοκίτρινο και στις 50 αποχρώσεις του ήλιου και της άµµου, του µπεζ και του nude και τις οποίες θα λατρέψει η… επιδερµίδα µας το καλοκαίρι που θα έχουµε µαυρίσει. Αλλά, εάν µπορούσε να διακτινιστεί στα ’70s, ειλικρινά πιστεύετε ότι θα την προτιµούσε έναντι της «θλιµµένης αυτοκράτειρας» Ελισάβετ;
Είκοσι τέσσερα καράτια
Ολοκληρώνουµε µε την πιο γνωστή Ελισάβετ -πέραν των βασιλισσών Ι και ΙΙ της Βρετανίας- όλων των εποχών και αυτή δεν θα µπορούσε να είναι άλλη από την Ελίζαµπεθ Τέιλορ. Λιζ χωρίς κοσµήµατα 24 καρατίων δεν υφίσταται, οπότε το catwalk του Σεν Λοράν (Saint Laurent) αποδείχθηκε ιδανικό. ∆ικαιωµατικά. Σατέν γκρι αρζάν φόρεµα σε γραµµή-«κλεψύδρα» που αγκαλιάζει τη θηλυκότητα και διαµάντια στα αυτιά. Για πρώτο ραντεβού -και για δεύτερο και για παντοτινό, εδώ που τα λέµε… Koινό-στόχος: γυναίκες που θέλουν να σαγηνεύουν. Με το «καληµέρα»!
Μade in Greece θεές για το made in Japan ντεφιλέ του εκκεντρικού Γιότζι Γιαµαµότο
Οι περισσότεροι έχουµε την αίσθηση ότι εσάς δεν θα σας ξενίσουν, αλλά µάλλον θα ξενίσει τις ίδιες -ίσως και να το διασκεδάσουν βέβαια, ποτέ κανείς δεν
µπορεί να ορκιστεί για τίποτα- τις τηλεπαρουσιάστριες του στόρι µας το concept που επιλέξαµε να «υπηρετήσουν». Οχι άδικα… Ποιος θα µπορούσε να φανταστεί την Ελένη Μενεγάκη ή την Κατερίνα Καινούργιου µε δηµιουργίες τής made in Japan σχεδιαστικής διάνοιας, της ευφυΐας της µόδας, Γιότζι Γιαµαµότο; Ούτε καν στο Καρναβάλι (που έχει ακόµα µερικές ώρες έως ότου παρέλθει, άρα κάλλιστα, εφόσον κιόλας είστε αναποφάσιστες, µπορείτε να δανειστείτε ιδέες για το τελευταίο µπαλ µασκέ της χρονιάς)! Πόσω µάλλον σε επίδειξη του ντιζάινερ.

Η Ελένη µε το µαλλί από τη µία πλευρά ίσιο και από την άλλη φουντωτό και σπαστό, τύπου «όσα παίρνει ο άνεµος»… Και η ΚatKen µία άλλη γυναίκα, σε τόσο oversized σύνολο. Αλλος άνθρωπος. Ωστόσο, µε µακιγιάζ µε έντονο dramatic µάτι (τονισµένο µε µαύρο kohl), που, κόβουµε το κεφάλι µας, θα υιοθετήσει! Στα επιµέρους, η τάση που ξεπηδά είναι τα ασύµµετρα cuts, το µαύρο -το οποίο δεν έχουµε κανένα λόγο να ξορκίσουµε ούτε τώρα, που θα ανοίξει σιγά σιγά ο καιρός, ούτε στο καταχείµωνο ούτε ποτέ στην τελική- και τα ατηµέλητα, κοριτσίστικα µαλλιά.
Η αλήθεια είναι πως µοιάζει λίγο παραπάνω παράτολµη η ιδέα από το αναµενόµενο και, άλλωστε, δεν ζούµε στο Λονδίνο, όπου τέτοιες εικόνες δεν φαντάζουν, αλλά είναι καθηµερινές. Στο «µέτωπο» των καλλονών του µόντελινγκ -και κατά παρέκκλιση ή κατ’ απαίτηση των καιρών και της τηλεόρασης- ∆ούκισσας Νοµικού – Ευαγγελίας Αραβανή τώρα. Φαίνεται απλούστερο να ποντάρεις στους φιόγκους, φορώντας µια υπέροχη τρεβίρα, για να κάνεις τη διαφορά σε ένα ειδικού concept σουαρέ ή/ και αν αποσκοπείς στο να χαρακτηριστείς σοφιστικέ. Εξίσου απλό φαίνεται το να προσθέσεις headpiece, σαν νέας κοπής βέλο, στα µαλλιά, που δεν στέκεται αριστοτεχνικά στη… θέση του, για να βρεθείς στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος. Και αν, πάλι, δεν σε ενδιαφέρει κάτι τέτοιο, είσαι σε καλό δρόµο στο µυαλό του Γιαµαµότο, που πρεσβεύει ότι «τα ρούχα µου σας προστατεύουν από ανεπιθύµητα βλέµµατα».
Κυριακάτικη Απογευματινή