Μετά τον αιφνίδιο και γεμάτο ερωτηματικά θάνατο του Αλεξέι Ναβάλνι, το 26ο Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης θα προβάλει το οσκαρικό ντοκιμαντέρ «Ναβάλνι» του Kαναδού Ντάνιελ Ρόερ. Ραντεβού στο «Ολύμπιον» στις 8/3.
Το αστέρι της στο Χόλιγουντ πάτησε η Αντέλ Εξαρχόπουλος, η διάσημη ομογενής ηθοποιός, και συνέχισε με φωτογράφιση για την ελληνική «Vogue», δηλώνοντας: «Όταν ήμουν μικρή, η ενασχόλησή μου με την ηθοποιία ήταν μάθημα αυτοσχεδιασμού, που στην πορεία έγινε κάτι πολύ σοβαρό – η ζωή μου όλη. Ακόμα την αντιμετωπίζω σαν παιχνίδι. Αυτή είναι η απόλαυση».
Χρυσή Άρκτος στα «Μπρούντζινα του Μπενίν»
Και η Χρυσή Άρκτος -του Διεθνούς Κινηματογραφικού Φεστιβάλ Βερολίνου- πάει στη Γαλλο-σενεγαλέζα σκηνοθέτιδα Ματί Ντιόπ, για το ντοκιμαντέρ της «Dahomey». Το θέμα του είναι η επιστροφή στο Μπενίν, τον Νοέμβριο 2021, 26 έργων τέχνης που ανήκουν στα «Μπρούντζινα του Μπενίν» και λεηλατήθηκαν από τις αποικιακές γαλλικές στρατιωτικές δυνάμεις. Αναδεικνύει το θέμα της αποκατάστασης των έργων τέχνης που υφάρπαξαν από την Αφρική αποικιακές δυνάμεις και πωλήθηκαν σε ευρωπαϊκά μουσεία και ιδιωτικές συλλογές. Βραβεύοντας μία ταινία που αντιμετωπίζει σημαντικό ζήτημα της μετα-αποικιακής εποχής, η κριτική επιτροπή, υπό την προεδρία της οσκαρικής Μεξικανο-κενυάτισσας ηθοποιού Λουπίτα Νιόνγκο, έμεινε πιστή στην πολιτική παράδοση της Μπερλινάλε.
Στον Τομ Φορντ με τον γιο της η Ούμα Θέρμαν
Είχαμε καιρό να τη δούμε και τη χαρήκαμε. Η βαφτισιμιά του Δαλάι Λάμα, η διάσημη ηθοποιός Ούμα Θέρμαν, ήταν εκείνη που συζητήθηκε στην επίδειξη μόδας του Τομ Φορντ. Όχι μόνο επειδή έκανε είσοδο κρατώντας κούκλα-σωσία της ή επειδή φορούσε ένα καταπληκτικό μεταλλιζέ μαύρο κοστούμι, αλλά επειδή ασορτί ήταν ο γιος της, Καλούμ. Φορώντας επίσης αμφότεροι σκουρόχρωμα γυαλιά ηλίου, έκλεψαν τα φλας. Ο οίκος παρουσιάζει τις προτάσεις του στο πλαίσιο της Εβδομάδας Μόδας στο Μιλάνο, όπου θα δούμε ακόμα πολλά. Όσο για τη θεόρατη Σουηδή, συζητήθηκε και γιατί δεν έχει πάντα… κέφια όσον αφορά τα ενδυματολογικά «κοκτέιλ» της – πολλές φορές υποπίπτει σε «φάουλ».
Εξηγώντας γιατί δεν πήγαν για τρίτη σεζόν τα «Μαύρα Μεσάνυχτα», ο Πάνος Κοκκινόπουλος είπε: «Δεν μπορούσα… Κάθε μέρα γύρισμα, ίδιοι άνθρωποι. Τα αυτοτελή είναι άλλο. Ευτυχώς, γιατί τότε φαλίρισε και το κανάλι».
«Ο Γιώργος Λύρας δεν ζήλευε ποτέ. Βλέποντας τον θαυµασµό του κόσµου, του έβγαινε το πατρικό, όχι το ερωτικό. Τα µπουζούκια είναι ίδια λέξη µε εκείνες των νυχτερινών κέντρων ή των κέντρων διασκέδασης. Τη διαφορά την κάνουν οι καλλιτέχνες, ποτέ οι τοίχοι», είπε η Πέγκυ Ζήνα στη Ρενέ Σαραντινού, για το «Secret» των «Παραπολιτικών».
Απίστευτη μεταμόρφωση του Κρίστιαν Μπέιλ
Ασύλληπτη είναι η μεταμόρφωση του Κρίστιαν Μπέιλ στη νέα βερσιόν του Φρανκενστάιν – θα παίξει το τέρας στην πασίγνωστη ιστορία. Ωστόσο, οι πληροφορίες που έχουν δοθεί μέχρι τώρα είναι μετρημένες. Αυτό που έχει γνωστοποιηθεί είναι πως τη σκηνοθεσία θα αναλάβει η Μάγκι Τζίλενχαλ και πως το στόρι θα είναι εμπνευσμένο από το μυθιστόρημα «Frankenstein; οr, The Modern Prometheus» («Φρανκενστάιν ή ο Μοντέρνος Προμηθέας») της Μάρι Σέλεϊ. Και ότι η Universal Pictures κατέχει τα πνευματικά δικαιώματα για την ταινία του 1935 «Bride of Frankenstein». Ρεζουμέ: Την επαναφορά των «σκοτεινών» ρομάντζων επανέφερε ο Γιώργος Λάνθιμος με τα «Χαμένα Κορμιά» του.
Απορρίφθηκε η αγωγή Κιμούλη κατά του ΣΕΗ
Την απόρριψη της αγωγής του Γιώργου Κιμούλη κατά του Σωματείου Ελλήνων Ηθοποιών και των μελών του Πειθαρχικού Συμβουλίου αποφάσισε το Πολυμελές Πρωτοδικείο Αθηνών: Ζητούσε από το δικαστήριο να του επιδικάσει 481.227 ευρώ (για διαφυγόντα κέρδη και ηθική βλάβη) για συκοφαντική δυσφήμηση που υπέστη. Όμως, το δικαστήριο και απέρριψε την αγωγή του και του επιδίκασε δικαστικά έξοδα, ύψους 8.222 ευρώ. Στην απόφασή του παραθέτει τη συγκρότηση Πειθαρχικού Συμβουλίου του ΣΕΗ για την υπόθεσή του, με βάση τις καταγγελίες των Ζ. Δούκα, Κ. Γερονικολού, Ε. Ρουμελιώτη, Δ. Χρυσικού, Α. Ταβουλάρη, Φ. Ξυλά, Μ. Νικολέση, Κ. Παπουτσάκη, Τ. Ιωακειμίδου, Φ. Κοκκινοπούλου, Α. Υψηλάντη, Ν. Ψαρρά, Κ. Αρζόγλου, Φ. Παυλόπουλου για πειθαρχικά παραπτώματα/αντισυναδελφικές συμπεριφορές.