Στη θεατρική βερσιόν της Α´ Παθολογικής Κλινικής του «Ευαγγελισμού» αντικρίσαμε τον Χάροντα σε καταστολή. Και τον «νόμο» που θέλει την ανθρώπινη ζωή να σφραγίζεται από τέλος, φινάλε, σε αναστολή. Ως «παράσταση για τον χρόνο και την αγάπη» παρουσιάζουν οι Άγγελος Τριανταφύλλου – Δημήτρης Σταυρόπουλος το «Ευαγγελισμός: Το μιούζικαλ». Οι θεατές προχθές στην πρεμιέρα (μεταξύ αυτών η Κατερίνα Λέχου) αντίκρισαν τη Νατάσα Μποφίλιου σε κρίση να τα βάζει με όλους και τον Χάροντα που βγήκε παγανιά να τα… χρειάζεται. Τον διευθυντή της κλινικής Χρήστο Λούλη αλαφιασμένο αλλά και ετοιμοθάνατο να αρπάζει τον κορμό του δρεπανιού του Χάροντα και κυριολεκτικά να χαροπαλεύει. Ο Χάροντας αιχμαλωτίζεται στο φορείο. Ο άντρας αγγίζει το πρόσωπό του, αφαιρεί το πλαστό του δέρμα α λα Τομ Κρουζ στο σύμπαν της σειράς ταινιών «Επικίνδυνη αποστολή».
Και κάπως έτσι η Α΄ Παθολογική γεμίζει ετοιμοθάνατους που δεν πεθαίνουν και συγγενείς των ασθενών που κυνηγούν γιατρούς. «Από το φως του “Ευαγγελισμού” ο θάνατος αποκτά τη διάσταση αποκάλυψης», λένε οι συντελεστές της παράστασης. Η συνέχεια του χάους στη σκηνή του «Μαρίκα Κοτοπούλη» στο «Rex».