Διεθνής σάλος για τη νέα καμπάνια της Zara. Το διαφημιστικό της ισπανικής εταιρείας, με καθαρή αξία η οποία αγγίζει τα 95 δισ. ευρώ και που ανήκει στον Αμάνθιο Ορτέγκα Γκαόνα, θυμίζει σε χιλιάδες την καταστροφή της Γάζας παρουσιάζοντας και μοντέλα τυλιγμένα με υφάσματα για σάβανα. Το κύμα οργής που προκλήθηκε φαίνεται πως τίποτα δεν μπορεί να το φρενάρει, αν δεν αποσυρθεί η εκστρατεία που «παραπέμπει στην αιματοχυσία στη Γάζα», όπως γράφεται στα social, «με θύματα άμαχους, κυρίως γυναικόπαιδα».
Οι εικόνες από την προωθητική καμπάνια της συλλογής «The Jacket» χαρακτηρίστηκαν μέχρι «αποτρόπαιες». Παλαιστίνιοι αλλά και ακτιβιστές ανεξαρτήτως εθνικότητας καταγγέλλουν ότι οι εικόνες σού φέρνουν στο μυαλό λήψεις πτωμάτων τυλιγμένων με την παραδοσιακή ολόλευκη ενδυμασία ταφής στη Γάζα. Και καταδικάζουν την οικειοποίηση αντίστοιχων συμβόλων και σκηνών καταστροφής για κερδοσκοπικούς σκοπούς. «Η χρήση του θανάτου και του ολέθρου ως φόντο για τη μόδα είναι κάτι παραπάνω από απαίσια. Η συνενοχή της θα πρέπει να μας εξοργίζει ως καταναλωτές. Μποϊκοτάζ Zara», έγραψε στον ινσταγκραμικό του λογαριασμό ο Παλαιστίνιος καλλιτέχνης Hazem Harb. «Να ντρέπεστε. Λίγη ανθρωπιά», έγραψε χρήστης της πλατφόρμας Χ. Ασέβεια εν μέσω ανθρωπιστικής κρίσης; Κάπως έτσι ήρθε και το αναπόφευκτο: παθόντες μοιράστηκαν φωτογραφίες Παλαιστινίων που κρατούν πτώματα αγαπημένων τους τυλιγμένα με άσπρα ενδύματα. Και τα συνέκριναν με την καμπάνια.