24ωρη απεργία ταξί τη Μεγάλη Τρίτη – Αντιδρούν στον αποκλεισμό από τις λεωφορειολωρίδες

Ο πρόεδρος του ΣΑΤΑ, Θ. Λυμπερόπουλος, τόνισε πως οι επαγγελματίες του χώρου είναι εξοργισμένοι από τις δηλώσεις του Αναπληρωτή Υπουργού Μεταφορών Κ. Κυρανάκη
09:53 - 11 Απριλίου 2025
ταξί απεργία

Σε 24ωρη προειδοποιητική απεργία προχωρούν οι οδηγοί ταξί την Μεγάλη Τρίτη, 15 Απριλίου, μετά από απόφαση του Συνδικάτου Αυτοκινητιστών Ταξί Αττικής (ΣΑΤΑ). Η κινητοποίηση έρχεται ως αντίδραση στον ενδεχόμενο αποκλεισμό των ταξί από τη χρήση των λεωφορειολωρίδων, εξέλιξη που έχει προκαλέσει έντονες αντιδράσεις στον κλάδο.

Ο πρόεδρος του ΣΑΤΑ, Θύμιος Λυμπερόπουλος, σε δηλώσεις του στην ΕΡΤ, τόνισε πως οι επαγγελματίες του χώρου είναι εξοργισμένοι από τις πρόσφατες δηλώσεις του Αναπληρωτή Υπουργού Μεταφορών Κωνσταντίνου Κυρανάκη, που άφησαν ανοιχτό το ενδεχόμενο περιορισμού της πρόσβασης των ταξί στις λεωφορειολωρίδες.

«Τη Μεγάλη Τρίτη θα πραγματοποιήσουμε 24ωρη προειδοποιητική απεργία και εποχούμενη συγκέντρωση στο Υπουργείο Μεταφορών. Θα απαιτήσουμε συνάντηση με τον κ. Κυρανάκη και θα κλιμακώσουμε τις κινητοποιήσεις την επόμενη εβδομάδα», δήλωσε χαρακτηριστικά ο κ. Λυμπερόπουλος.

Ο ίδιος υποστήριξε ότι υπήρξε ξαφνική αλλαγή στάσης από πλευράς υπουργείου, παρά τις διαβεβαιώσεις του προηγούμενου υφυπουργού Μεταφορών, κ. Οικονόμου, ότι τα ταξί – τουλάχιστον όταν μεταφέρουν επιβάτες – θα μπορούν να κινούνται στις λεωφορειολωρίδες.

«Εργαζόμασταν επί μήνες με τον κ. Οικονόμου για να υπάρξει συμφωνία. Ξαφνικά, χωρίς ενημέρωση, βγαίνει ο κ. Κυρανάκης και ανατρέπει τα πάντα. Αυτό δεν είναι σοβαρή πολιτική», επεσήμανε ο πρόεδρος του ΣΑΤΑ, εκφράζοντας την απογοήτευση του για τη στάση του υπουργείου.

Σε ερώτηση για τηλεφωνική επικοινωνία με το γραφείο του υπουργού, ο κ. Λυμπερόπουλος παραδέχθηκε ότι ειπώθηκαν έντονες εκφράσεις, αποδίδοντας ωστόσο τη διαρροή του διαλόγου σε «ανήθικες πρακτικές συνεργατών του κ. Κυρανάκη».

«Στην Ευρώπη, τα ταξί έχουν πρόσβαση στις λεωφορειολωρίδες. Γιατί στην Ελλάδα να ισχύει το αντίθετο;», αναρωτήθηκε, προσθέτοντας ότι, βάσει στοιχείων του ΟΑΣΑ, η παρουσία των ταξί στους συγκεκριμένους διαδρόμους δεν παρεμποδίζει ουσιαστικά τη λειτουργία των μέσων μαζικής μεταφοράς.