Από τον Φεβρουάριο του 2024 αναμένεται να ξεκινήσει η πιλοτική λειτουργία του ψηφιακού φροντιστηρίου. Πρόκειται να περιλαμβάνει μαγνητοσκοπημένα και ζωντανά μεταδιδόμενα μαθήματα καθώς και εργαλεία υποστήριξης.
Σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα, το οποίο γνωστοποίησε ο υπουργός Παιδείας, Κυριάκος Πιερρακάκης, η ηλεκτρονική πλατφόρμα του ψηφιακού φροντιστηρίου θα ξεκινήσει πιλοτικά σε δύο μαθήματα του γυμνασίου το δεύτερο τετράμηνο του τρέχοντος σχολικού έτους 2023-2024. Στόχος του υπουργού Παιδείας είναι η ηλεκτρονική πλατφόρμα να λειτουργήσει τον Σεπτέμβριο σε πλήρη μορφή, σε όλα τα μαθήματα του γυμνασίου και λυκείου, συμπεριλαμβανομένων και των μαθημάτων που εξετάζονται στις Πανελλαδικές Εξετάσεις. Το ψηφιακό φροντιστήριο θα είναι προαιρετικό και δωρεάν για όλους τους μαθητές της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.
Σκοπός του είναι να προσφέρει μία πρόσθετη ευκαιρία για μάθηση και υποστήριξη στους μαθητές, ιδιαίτερα σε όσους αντιμετωπίζουν δυσκολίες στο σχολείο.
Πιλοτικά
Tα γνωστικά αντικείμενα που θα συμπεριληφθούν στην πιλοτική φάση είναι τα Μαθηματικά και η Φυσική. Εν συνεχεία θα προστεθούν και άλλα μαθήματα, όπως η Χημεία, η Βιολογία, η Λογοτεχνία και τα επιστημονικά μαθήματα. Στην ψηφιακή πλατφόρμα διδασκαλίας θα έχουν πρόσβαση όλοι οι μαθητές, ανεξάρτητα από την οικονομική τους δυνατότητα. Τα μαθήματα θα μπορούν να τα παρακολουθούν οι μαθητές από τον υπολογιστή τους, το κινητό τους τηλέφωνο ή το τάμπλετ τους. Σύμφωνα με τον υπουργό Κυριάκο Πιερρακάκη, η δημιουργία του ψηφιακού φροντιστηρίου αποτελεί σημαντική επένδυση στην εκπαίδευση των παιδιών μας. Ζητούμενο είναι να δοθεί σε όλους τους μαθητές η ευκαιρία να πετύχουν στο σχολείο, ανεξάρτητα από τις συνθήκες διαβίωσής τους.
Ο υπουργός Παιδείας σχεδιάζει τη δημιουργία μιας ολοκληρωμένης πλατφόρμας μετασχολικής διαδικτυακής υποστήριξης μαθητών, η οποία θα περιλαμβάνει βιντεομαθήματα, μαθήματα σε πραγματικό χρόνο (ζωντανά), καθώς και εξατομικευμένη υποστήριξη, μέσω της οποίας οι μαθητές θα επικοινωνούν μέσω chat με εκπαιδευτικούς για να επιλύουν απορίες.