Δεν έχουν τέλος τα προβλήματα που σχεδόν καθημερινά παρουσιάζονται στον ελληνικό σιδηρόδρομο. Χθες, με ανακοίνωσή του, που αν μη τι άλλο προκάλεσε έντονη ανησυχία στο επιβατικό κοινό, ο ΟΣΕ ενημέρωσε ότι ένα τμήμα της γραμμής Αθήνα – Θεσσαλονίκη, κοντά στη σήραγγα Όθρυος, έχει… βυθιστεί, με αποτέλεσμα να μονοδρομηθεί το τμήμα από Λιανοκλάδι προς Άγιο Στέφανο. Συγκεκριμένα, βάσει της ανακοίνωσης, από την Πέμπτη «λόγω εντοπισμένης βύθισης σε μικρό μήκος της σιδηροδρομικής γραμμής καθόδου στην περιοχή της νότιας εισόδου της σήραγγας Όθρυος, ο ΟΣΕ αποφάσισε τη μονοδρόμηση της κυκλοφορίας μέσω της γραμμής ανόδου στο τμήμα Λιανοκλάδι – Άγιος Στέφανος». Σύμφωνα με τον οργανισμό, «το τμήμα που επηρεάζεται από τη βύθιση εκτείνεται για 100 μέτρα και σε αυτό έχει επιβληθεί βραδυπορία με ταχύτητα 40 χιλιομέτρων».
Στην ανακοίνωση υπογραμμίζεται ότι «η περιοχή της βύθισης παρακολουθείται επί 24ώρου βάσεως μέσω κατάλληλων οργάνων από εξειδικευμένο τεχνικό προσωπικό. Κάθε 6 ώρες πραγματοποιούνται μετρήσεις στο έδαφος από ειδική ομάδα σε συνεργασία με το Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο».
Το φαινόμενο φαίνεται να οφείλεται πιθανότατα σε φυσικά αίτια, που συνδέονται και με το γεγονός ότι η περιοχή είχε πληγεί από τον μεσογειακό κυκλώνα «Ιανό», όμως, διερευνώνται και άλλα κατασκευαστικά αίτια – σύμφωνα πάντα με την ανακοίνωση.
*Στο μεταξύ, απορρίφθηκε χθες από το Συμβούλιο Εφετών η αίτηση ακυρότητας της πραγματογνωμοσύνης για τα τρία βίντεο που παραδόθηκαν στον εφέτη ανακριτή από τον νομικό σύμβουλο της εταιρείας φύλαξης του ΟΣΕ, Interstar, κι έδειχναν την πορεία της εμπορικής αμαξοστοιχίας 63503 το μοιραίο βράδυ της 28ης Φεβρουαρίου 2023. Το αίτημα είχε καταθέσει ο Παύλος Ασλανίδης, πατέρας του Δημήτρη Ασλανίδη.
Εφημερίδα Απογευματινή