Η ∆ΕΗ εγκαινιάζει τη µέθοδο του franchise στην ανάπτυξη του δικτύου νέων καταστηµάτων της και δίνει την ευκαιρία σε ιδιώτες, που θέλουν να αποκτήσουν κατάστηµα ∆ΕΗ µέσω δικαιοχρησίας, να γίνουν συνεργάτες του ταχύτατα αναπτυσσόµενου δικτύου της και κοµµάτι της νέας πελατοκεντρικής φιλοσοφίας της.
Συγκεκριµένα, µέσω του προγράµµατος ∆ΕΗ myStore, και µέχρι τις 16 Οκτωβρίου, οι ενδιαφερόµενοι µπορούν να εκδηλώσουν το ενδιαφέρον τους για τη λειτουργία των νέων καταστηµάτων ∆ΕΗ στην Κηφισιά (Παπαδιαµάντη 3 και ∆ιονύσου) και στην Πετρούπολη (25ης Μαρτίου 71).
Το ∆ΕΗ myStore είναι ένα µοντέλο επιχειρηµατικής ανάπτυξης το οποίο, συνδυασµένο µε τον καινοτόµο αρχιτεκτονικό και λειτουργικό σχεδιασµό των καταστηµάτων ∆ΕΗ, δηµιουργεί ένα ιδιαίτερα ελκυστικό και προσοδοφόρο όφελος για τον συνεργάτη-franchisee. Το πλαίσιο συνεργασίας franchise περιλαµβάνει ανταγωνιστική και ανταποδοτική εµπορική πολιτική, πλήρη υποστήριξη σε όλα τα επίπεδα λειτουργίας του καταστήµατος και της εξυπηρέτησης των πελατών, συνεχή εκπαίδευση του συνεργάτη-franchisee και του προσωπικού του, συµβουλευτική από εξειδικευµένη οµάδα, εγχειρίδια λειτουργίας και διαφηµιστική επικοινωνία εστιασµένη στα καταστήµατα ∆ΕΗ.
Σύµφωνα µε το µοντέλο δικαιοχρησίας, η ∆ΕΗ επιλέγει το ακίνητο και την τοποθεσία όπου θα ανοίξει, αναλαµβάνει εξολοκλήρου την κατασκευή και διαµόρφωσή του και το κατάστηµα παραδίδεται «µε το κλειδί στο χέρι», µε υποµίσθωση από τη ∆ΕΗ στον δικαιοδόχο.
Η απόσβεση της επένδυσης για τους συνεργάτες υπολογίζεται σε περίπου τρία χρόνια, ανάλογα και µε το µέγεθος του κάθε καταστήµατος. Η ∆ΕΗ θα ανακοινώνει τα µελλοντικά νέα καταστήµατα που θα διατίθενται µέσω δικαιοχρησίας στο site: https://www.dei.gr/el/dei-omilos/i-dei/dei-mystore/
Η διαδικασία για την εκδήλωση ενδιαφέροντος
Για να γίνει κάποιος franchisee ενός καταστήµατος ∆ΕΗ, αρχικά χρειάζεται να εκδηλώσει το ενδιαφέρον του στην ψηφιακή υπηρεσία https://mystore-onboarding.dei.gr/login.Ακολουθούν συνεντεύξεις µε εξωτερικό συνεργάτη της ∆ΕΗ και την οµάδα franchise της ∆ΕΗ, η σύσταση της εταιρείας, η υπογραφή σύµβασης συνεργασίας και η εκπαίδευση από την οµάδα franchise της
∆ΕΗ και, τέλος, η έναρξη λειτουργίας καταστήµατος.
Νέα εποχή της ενέργειας
Ο κλάδος της ενέργειας βρίσκεται σε πλήρη µετασχηµατισµό, µε τον νέο εξηλεκτρισµό να δηµιουργεί νέα δεδοµένα στα σπίτια και τις επιχειρήσεις, µε νέες λύσεις καθαρής ενέργειας, ευκαιρίες για µείωση της κατανάλωσης και νέες τεχνολογικές δυνατότητες.
Με µοντέρνο σχεδιασµό, ολοκληρωµένες υπηρεσίες ενέργειας, γρήγορη εξυπηρέτηση, διευρυµένο ωράριο και αποκλειστικές προσφορές ειδικά για τους πελάτες τους, όλα τα νέα καταστήµατα ∆ΕΗ έχουν τον πελάτη, τις ανάγκες και την εµπειρία του στο επίκεντρο.
Ο σχεδιασµός των νέων καταστηµάτων γίνεται σύµφωνα µε τις πιο σύγχρονες τάσεις, µε ανοιχτούς, φιλόξενους χώρους και ειδικά σχεδιασµένο φωτισµό.Λειτουργώντας καθηµερινά από τις 7.30 έως τις 20.00, αλλά και όλο το 24ωρο για πληρωµές λογαριασµών, µέσω του my∆ΕΗ 24/7, το νέο κατάστηµα προσφέρει στους επισκέπτες του εξυπηρέτηση σε τρεις ζώνες:-Τη ζώνη γρήγορης εξυπηρέτησης.
-Τη ζώνη της εξυπηρέτησης από εξειδικευµένους συµβούλους ενέργειας.
-Τη ζώνη ηλεκτρονικής εξυπηρέτησης my∆ΕΗ ServicePoint, όπου οι πελάτες µπορούν να εγγραφούν, να διαχειριστούν και να εξοφλήσουν τους λογαριασµούς τους, να υποβάλλουν αιτήµατα και να εξυπηρετηθούν ηλεκτρονικά ή να προγραµµατίσουν το ραντεβού τους σε ηµέρα και ώρα της επιλογής τους.
Νέες υπηρεσίες και προϊόντα
Οι επισκέπτες των νέων καταστηµάτων θα βρουν όλα τα νέα προϊόντα ενέργειας της ∆ΕΗ, όπως για παράδειγµα το myHome
4All, το νέο οικιακό κυµαινόµενο πρόγραµµα της ∆ΕΗ, που δίνει τη δυνατότητα σε νέους και υφιστάµενους πελάτες να µειώσουν το ενεργειακό τους αποτύπωµα, ενώ τους ανταµείβει σε περίπτωση εξοικονόµησης.
Οι επαγγελµατίες µπορούν να βρουν τα δύο νέα ανταγωνιστικά κυµαινόµενα προϊόντα ηλεκτρικής ενέργειας για επιχειρήσεις και επαγγελµατίες που παρουσίασε η ∆ΕΗ, µε την επιλογή του προϊόντος να γίνεται για πρώτη φορά µε βάση την πραγµατική κατανάλωση της επιχείρησης και όχι τον τύπο µετρητή, προσφέροντας παράλληλα εξειδικευµένη εξυπηρέτηση, αλλά και πρόγραµµα επιβράβευσης για την επιχείρηση. Το ∆ΕΗ myBusiness 4All απευθύνεται σε επιχειρήσεις µε κατανάλωση έως 10 MWh τον χρόνο, ενώ το ∆ΕΗ myBusiness 4All+ σε επιχειρήσεις µε κατανάλωση µεγαλύτερη από 10 MWh τον χρόνο.
Ακόµη, µπορούν να συναντήσουν τον myEnergy Coach, για εξατοµικευµένες προτάσεις εξοικονόµησης ενέργειας, και να ενεργοποιήσουν νέες υπηρεσίες, όπως την e-Self Metering, µε την οποία αποκτούν τον έλεγχο του λογαριασµού τους, καθώς καταχωρίζουν οι ίδιοι την πραγµατική κατανάλωσή τους.
Επιπλέον, µπορούν να ενεργοποιήσουν πρόσθετες υπηρεσίες, όπως το
Green Pass, που εγγυάται πως όση ποσότητα ενέργειας καταναλώνεται τόση παράγεται και δεσµεύεται από Ανανεώσιµες Πηγές, και το FixIt, την πρόσθετη υπηρεσία άµεσης τεχνικής βοήθειας στο σπίτι.
Στα νέα καταστήµατα ∆ΕΗ οι επισκέπτες µπορούν να µάθουν και για όλες τις λύσεις ∆ΕΗ για φωτοβολταικά στο σπίτι και αντλίες θερμότητας.