Αποβλήθηκε διά παντός από το σχολείο η 14χρονη που φέρεται να οργάνωσε την αιματηρή επίθεση σε βάρος συνομήλικής της μαθήτριας στη Γλυφάδα πριν από περίπου δύο εβδομάδες. Αντιθέτως, το θύμα αυτής της πρωτοφανούς επίθεσης επέστρεψε χθες στις σχολικές αίθουσες, με δεκάδες συμμαθητές της να στέκονται στο πλευρό της στηρίζοντάς τη με κάθε τρόπο. Η αστυνομική έρευνα για την υπόθεση δεν έχει ολοκληρωθεί, καθώς εξετάζεται ο ρόλος ενός 18χρονου που πιθανολογείται πως σχετίζεται άμεσα με τον σχεδιασμό της επίθεσης στη 14χρονη απουσιολόγο. Το εάν θα συλληφθεί είναι θέμα εισαγγελέα, σχολίαζαν οι αστυνομικοί.
Την ίδια ώρα, τα περιστατικά βίας με θύτες και θύματα ανηλίκους δεν έχουν τέλος. Χθες, στη Θεσσαλονίκη, προθεσμία για να απολογηθεί έλαβε ένας 16χρονος μαθητής που κατηγορείται πως βίασε ένα κορίτσι μόλις 13 ετών στην περιοχή του Λαγκαδά, με τον ίδιο να αρνείται τα πάντα. Λίγα χιλιόμετρα μακριά και συγκεκριμένα στη Χαλκιδική, οι αστυνομικοί συνέλαβαν έναν ανήλικο και τον πατέρα του, καθώς ο νεαρός φέρεται να συμμετείχε στον ξυλοδαρμό ενός 12χρονου αγοριού πριν από τρία 24ωρα. Είναι ο δεύτερος ανήλικος που συλλαμβάνεται για την υπόθεση, με τον κατηγορούμενο να αρνείται επίσης τα πάντα.
Στην Κρήτη
Στο Ηράκλειο Κρήτης, οι αστυνομικοί συνέλαβαν έναν 15χρονο ο οποίος προκάλεσε φθορές σε 18 κλειδαριές σε σχολικό συγκρότημα στον Δήμο Μαλεβιζίου. Ο 15χρονος μέχρι πέρυσι ήταν μαθητής του συγκεκριμένου σχολείου και οι αστυνομικοί τον αναγνώρισαν από κάμερες ασφαλείας και άλλα ευρήματα.
«Η αύξηση των κρουσμάτων οφείλεται σε ένα σύστημα προτύπων που δίνει στα παιδιά η κοινωνία. Στις πλάτες των νέων ανθρώπων κάποιοι πλουτίζουν γιατί προβάλλουν διάφορα πρότυπα», υποστήριξε ο Παναγιώτης Κατηφές, πρόεδρος της Ανώτατης Συνομοσπονδίας Γονέων Μαθητών Ελλάδας, σχολιάζοντας την έξαρση της παραβατικότητας ανηλίκων. Μιλώντας σε τηλεοπτικό σταθμό, ο κ. Κατηφές υποστήριξε πως τα λανθασμένα πρότυπα είναι αυτά που ευθύνονται για την κατάσταση που καταγράφεται από τον κορωνοϊό και έπειτα: «Όσο κι αν ένας γονιός προσπαθεί να διαπαιδαγωγήσει το παιδί του με τον Βάρναλη, τον Ρίτσο, τον Χατζιδάκι και τον Θεοδωράκη, οι επιρροές στο σχολείο είναι πολύ διαφορετικές», υποστήριξε, μεταθέτοντας τις ευθύνες εκτός των οικογενειών των παιδιών. «Λύση δεν είναι μια άκρατη καταστολή. Πολλές φορές έχουν αντίθετο αποτέλεσμα τέτοιες πρακτικές, χωρίς από την άλλη βέβαια να μιλάμε για ατιμωρησία», κατέληξε ο πρόεδρος της Ανώτατης Συνομοσπονδίας Γονέων Μαθητών Ελλάδας.
sompolosgeorge@gmail.com