Λύση σε ένα πρόβλημα που μοιάζει άλυτο, αναζητά στη μεγάλη του έρευνα για το κυκλοφοριακό χάος ο ραδιοφωνικός σταθμός Παραπολιτικά 90,1.
Το «ποτάμι» που μας πνίγει με τις χαμένες ώρες των μποτιλιαρισμένων οδηγών, ο Κηφισός που εκπέμπει SOS, είναι η μεγαλύτερη ίσως «πληγή» του οδικού δικτύου. Η κεντρική αρτηρία που ενώνει τον Βορρά με τον Νότο έχει πλέον καταστεί απροσπέλαστη.
«Όσο έχουμε οικονομική δραστηριότητα, θα έχουμε αυτή την κατάσταση στον Κηφισό. Είναι ο βασικός οδικός άξονας Βορρά – Νότου, όλοι χρησιμοποιούμε το ΙΧ και προφανώς ο δρόμος δεν επαρκεί για να αντέξει τόσα αυτοκίνητα. Ο χώρος είναι περιορισμένος και τα αυτοκίνητα είναι πάρα πολλά», δήλωσε ο αναπληρωτής καθηγητής τομέα Έργων Υποδομής και Αγροτικής
Ανάπτυξης Κωνσταντίνος Κεπαπτσόγλου, στην εκπομπή «Πρωινές Ιστορίες» με τον δημοσιογράφο Γιάννη Αργυρό, καταλήγοντας στο συμπέρασμα πως «όταν ο Κηφισός μπορεί να μεταφέρει μέχρι 6.000-7.000 αυτοκίνητα την ώρα αλλά και αυτά τα 7.000 δεν τα μεταφέρει με άνεση, καταλαβαίνετε ότι όταν έχουμε 8.000 αυτοκίνητα την ώρα η ουρά θα φτάνει στην Κηφισιά. Ούτε βοηθάει αυτό που ακούω από διαφόρους να κάνουμε έναν δεύτερο Κηφισό. Αυτό είναι ένα φαραωνικό έργο, το οποίο ενδεχομένως δεν θα μπορούσε ποτέ να υλοποιηθεί». «Χρειάζονται έργα και βελτιώσεις στον Κηφισό σε σημεία που οι λωρίδες στενεύουν και εκεί ξεκινούν τα μποτιλιαρίσματα που φτάνουν μέχρι κάτω. Πρέπει να γίνουν παρεμβάσεις ενδεχομένως σε ό,τι αφορά τη ρύθμιση και τις ώρες κυκλοφορίας συγκεκριμένων οχημάτων, εάν αυτό είναι εφικτό. Και βεβαίως πρέπει να γίνουν συζητήσεις και προβληματισμοί για ζώνες ταχείας κυκλοφορίας», τόνισε, μιλώντας στην εκπομπή «Μπρα ντε φερ» με τους δημοσιογράφους Δημήτρη Τάκη και Χριστίνα Κοραή, ο υπουργός Προστασίας του Πολίτη, Γιάννης Οικονόμου.
«Η τελευταία μελέτη που έγινε για τον Κηφισό είναι πάνω από 15 χρόνια πίσω, δεν μπορούμε να κάνουμε σχεδιασμό με μελέτη 15ετίας», απάντησε, μιλώντας με τους δημοσιογράφους Σωτήρη Ξενάκη και Βασίλη Σκουρή ο συγκοινωνιολόγος διδάκτωρ μηχανικός ΕΜΠ, Ορφέας Καρούντζος.
«Αυτή τη στιγμή το οδικό δίκτυο γενικά της Αττικής έχει να μελετηθεί συντονισμένα και ολοκληρωμένα από την εποχή του 2004. Εμείς αυτό που ζητάμε είναι να μπουν συγκοινωνιολόγοι – μηχανικοί να κάνουν μελέτες, να στελεχωθούν οι υπηρεσίες και να προτείνουμε μέτρα», συμπλήρωσε ο γενικός γραμματέας του Συλλόγου Ελλήνων Συγκοινωνιολόγων, Θανάσης Τσιάνος, μιλώντας «Στον αέρα» με τη δημοσιογράφο Νίκη Λυμπεράκη.