LVMH: Επένδυση και παρουσία σε κορυφαίους αθλητικούς τομείς

Οι κορυφαίες μάρκες του ομίλου, όπως η Louis Vuitton, Tiffany και Hublot, αναλαμβάνουν σημαντικούς ρόλους σε διεθνείς αθλητικές εκδηλώσεις
16:10 - 6 Ιανουαρίου 2025

Ο όμιλος LVMH, υπό την ηγεσία του Μπερνάρ Αρνό, πραγματοποιεί μεγάλες επενδύσεις στον αθλητισμό, ενισχύοντας τη θέση του σε παγκόσμιες αθλητικές διοργανώσεις. Μέσω της Agache, η LVMH έγινε πλειοψηφικός μέτοχος της Παρί FC, με τη συμφωνία να ανέρχεται σε 50 εκατομμύρια ευρώ. Παράλληλα, ο όμιλος συνεργάζεται με τους Ολυμπιακούς Αγώνες του Παρισιού 2024 με οικονομική συνεισφορά 150 εκατομμυρίων ευρώ και υπέγραψε συμφωνία 10 ετών με τη Formula 1, δεσμευόμενος για 100 εκατομμύρια δολάρια ετησίως.

Οι κορυφαίες μάρκες του ομίλου, όπως η Louis Vuitton, Tiffany και Hublot, αναλαμβάνουν σημαντικούς ρόλους σε διεθνείς αθλητικές εκδηλώσεις, δημιουργώντας τρόπαια και συνεργαζόμενες με μεγάλες διοργανώσεις, όπως το Παγκόσμιο Κύπελλο, το NBA και η F1.

LVMH: Τα μεγάλα brands του ομίλου

Ο όμιλος LVMH διαθέτει σχεδόν 100 brands, σύμφωνα με αναλυτές της HSBC, με την εφημερίδα O’ Globo από τη Βραζιλία να αναφέρει ορισμένα από τα πιο διάσημα:

Louis Vuitton

Η Louis Vuitton είναι συνεργάτης του America’s Cup (ιστιοπλοΐα), που μετονομάστηκε σε America’s Cup Louis Vuitton. Η κύρια επωνυμία της LVMH δημιουργεί επίσης τρόπαια τένις (Davis Cup), μπάσκετ (NBA), F1 (GP Μονακό), ράγκμπι (Παγκόσμιο Κύπελλο 2023), ποδόσφαιρο (Παγκόσμιο Κύπελλο FIFA) και περισσότερα άλλα αθλήματα. Μεταξύ των «πρεσβευτών» του είναι οι αθλητές Λεον Μαρσάν (κολύμβηση), Έντσο Λεφόρ (ξιφασκία), Βικτόρ Γουεμπανιαμά (μπάσκετ) και Αντουάν Ντιπόν (ράγκμπι).

Tiffany’s

Η Tiffany, με τη σειρά της, δημιουργεί τρόπαια για το Superbowl (διοργάνωση αμερικανικού ποδοσφαίρου) ή τον τελικό του NBA (αμερικανικό μπάσκετ). Η μάρκα θα παράγει επίσης το τρόπαιο που θα απονεμηθεί το 2025 στον νικητή του Παγκόσμιου Κυπέλλου Συλλόγων της FIFA.

Hublot

Η Hublot είναι συνεργάτης της εθνικής Ελβετίας από το 2006. Οι συνεργασίες της αφορούν διοργανώσεις όπως το Παγκόσμιο Κύπελλο FIFA, το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα, το UEFA Champions League κ.λπ.
Μεταξύ των «πρεσβευτών» της είναι οι, Κιλιάν Μπαπέ (ποδόσφαιρο), Νόβακ Τζόκοβιτς (τένις) και Γιουσέιν Μπολτ (στίβος).

Tag Heuer

Η Tag Heuer ήταν από το 1992 έως το 2003 ο επίσημος χρονομέτρης της Formula 1, μια θέση που η εταιρεία ανέκτησε (6/1), ως αποτέλεσμα της συνεργασίας μεταξύ της LVMH και της F1.Η Tag Heuer θα αντικαταστήσει τη Rolex ως επίσημος χρονομέτρης της Formula 1 αυτή τη σεζόν. Προηγουμένως χρονομέτρης της F1 από το 1992 έως το 2003, η μάρκα θα έχει σημαντική παρουσία στους 24 αγώνες της σεζόν.

Από το 2016, η Tag Heuer είναι ο χρονομέτρης και ο επίσημος συνεργάτης της ομάδας Red Bull Racing. Στους «πρεσβευτές» της Tag Heuer περιλαμβάνονται οι, Φέλιξ Οζέρ Αλιασίμ και πέτρα Κρίτοβα (τένις), Τόμι Φλίτγουντ (γκολφ), Φρεντ Κέλι και Σίντεϊ Μακ Λάφλιν -Λεβρόν (στίβος) και Σκάι Μπράουν , Μάγια Γκαμπέιρα (σκέιτμπορντ και σέρφινγκ).

Άλλες μάρκες

Η Hennessy είναι ο παγκόσμιος συνεργάτης του NBA για ποτά από το 2021. Ο οίκος Dior ντύνει την Παρί Σεν Ζερμέν (ποδόσφαιρο), αλλά και τους Κιλιάν Μπαπέ (ποδόσφαιρο), Λιούις Χάμιλτον (F1) και Κάουλι Βαάστ (σέρφινγκ).